.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت از خانه‌ای با فرزندان معلول در عباس‌آباد
سرقت از خانه‌ای با فرزندان معلول در عباس‌آباد

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا: عصر روز سه شنبه ۲۵ مرداد خبری در فضای مجازی استان مازندران و کشور به سرعت پر بازدید شد که حکایت از سرقتی در شهرستان عباس آباد می‌داد که در آن خانواده‌ای با فرزندان معلول زندگی می کردند. در بخشی از متن خبر آمده بود که سارق پس از ورود به منزل به یکی از معلولان حمله کرده و باعث آسیب به او شده است.

در پی انتشار خبر سرقت از یک منزل و خانواده با فرزندان معلول در عباس‌آباد مازندران، سرپرست فرمانداری این شهرستان در این رابطه به ایسنا گفت: با توجه به انعکاس این خبر در فضای مجازی، مجموعه دستگاه‌های مرتبط شهرستان اعم از فرمانداری، بهزیستی و شهرداری طی پیگیری ها و با توجه به اینکه فرزندان فاقد اوراق هویتی بودند با هماهنگی با دادستانی مقدمات بررسی و اخذ مدارک هویتی فرزندان را فرآهم کردند و مقرر شد تا این مهم هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

مسلم قبادیان، در گفت و گویی ضمن بیان اینکه به کمک خیرین ۳۰۰ میلیون تومان کمک هزینه سکونت برای این خانواده مهیا شد افزود: مقرر گردید مکان جدیدی برای استقرار این خانواده که دارای ۲ فرزند معلول فاقد مدارک هویتی هستند ابتیاع شود و پس از اخذ مراحل احراز هویت فرزندان، آنان تحت پوشش بهزیستی نیز قرار گیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.