.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استراحت کنید و منتظر جهش بیت‌کوین باشید
اسکای‌بریج کپیتال در مورد بیت کوین و اتریوم در ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده بسیار خوشبین است؛ شرکت سرمایه‌گذاری جهانی توضیح داد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان می تواند ظرف شش سال به ۳۰۰ هزار دلار برسد و از سرمایه گذاران می خواهد که فقط آرام باشند.
استراحت کنید و منتظر جهش بیت‌کوین باشید

به گزارش شمال نیوز به نقل ازخبرآنلاین، بنیانگذار اسکای‌بریج در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا زمستان کریپتو به پایان رسیده است یا خیر، با استناد به داده‌های اقتصادی بهتر از حد انتظار مانند نرخ تورم و بیکاری که هفته گذشته منتشر شد، گفت:" مردم باید شرایط فعلی را ببینند."

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از اهرم‌های اقتصادی خارج از سیستم ارزهای دیجیتال هستند؛ گفت:" بهبودی قوی در راه است و سرمایه‌گذاران کنار نکشند، با ترس خود مبارزه کنند، صبور بمانند و چشمشان به بلند مدت باشد."

بنیانگذار اسکای بریج گفت:" در دوره پاندمی کرونا نقدینگی زیادی به بازارها تزریق شد که منجر به تورم فعلی شد و از طرفی زنجیره تامین نیز در اثر این بیماری آسیب دید اما اگر به سال ۲۰۱۹ بازگردیم متوجه می‌شویم که در آن زمان نرخ تورم و بیکاری پایین بوده است و در حال حاضر نیز تنها ۶ تا ۱۲ ماه تا بازگشت به وضعیت اقتصادی مطلوب راه داریم."

استراحت کنید و منتظر جهش بیت‌کوین باشید/ پیش‌بینی قیمت ۳۰۰ هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز

وی خاطرنشان کرد که بزرگ‌ترین موقعیت‌های اسکای‌بریج در دو ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم است و این موسسه سرمایه‌گذاری سولانا را نیز تحت نظر قرار داده است.

در اوایل این ماه، اسکاراموچی گفت که ارزش بازار منصفانه بیت کوین ۴۰ هزار دلار و اتریوم ۲۸۰۰ دلار است. در ماه مارس، او پیش‌بینی‌های شرکتش مبنی بر اینکه بیت‌کوین تا پایان سال جاری به ۱۰۰ هزار دلار و بلندمدت به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید، را دو برابر کرد.

اسکاراموچی مردم را از سرمایه‌گذاری بر اساس احساسات منصرف می‌کند و خاطرنشان می‌کند که پیامی که او می‌خواهد به سرمایه‌گذاران بفرستد این است که «آینده را ببینید».

اسکاراموچی در عین حال تاکید کرد: "ما در تلاشیم به مردم بگوییم، فقط استراحت کنید و آینده را ببینید و ما شاهد یک سناریوی بسیار خوش بینانه برای بیت کوین، اتریوم و سولانا طی ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده هستیم."


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.