.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال سه کشتی گیر مازندرانی بر‌ای کسب مدال در رقابت‌های جهانی
سه کشتی گیر مازندرانی بر‌ای کسب مدال در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امروز به مصاف حریفان می‌روند.
جدال سه کشتی گیر مازندرانی بر‌ای کسب مدال در رقابت‌های جهانی

به گزارش شمال نیوز به نقل از صداوسیمای مازندران، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از دیروز دوشنبه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد که در پایان سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، امیرعلی آذرپیرا در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم حضور دارد و احمد محمدنژاد جوان و حسین محمدآقایی به گروه بازنده‌ها رفتند.


اما امروز رقابت‌های اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۷۴ کیلو، ۸۶ کیلو، ۹۲ کیلو و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار می‌شود و سه کشتی گیر مازندرانی به مصاف حریفان می‌روند

در رقابت‌های امروز آرمین حبیب زاده در ۶۱ کیلو، عرفان الهی در ۷۴ کیلو و امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو از مازندران برای کسب مدال‌های رنگارنگ به روی تشک می‌روند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به شرح زیر است:


در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۱ نفر شرکت کرده اند، آرمین حبیب زاده کشتی گیر قائم شهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با میکیتا آبراموف از اوکراین کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۲ نفر حصور دارند، عرفان الهی کشتی گیر تنکابنی در دور نخست استراحت می‌کند و در دور دوم با الکساندر فاکوندو از آمریکا سرشاخ می‌شود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۱۹ نفر برگزار می‌شود، عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم با ژولین ایوانوف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.


در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور کشتی گیر جویباری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ساتوشی میورا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۲ شرکت کننده دارد، امیررضا معصومی در دور نخست استراحت می‌کند و در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان مراب سلیماناشویلی از گرجستان و لیووا گئورگیان از ارمنستان می‌رود.


مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه و رقابت‌های نیمه نهایی پنج وزن دوم از ساعت ۱۸:۱۵ امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.


رقابت‌های رده بندی و فینال این مسابقات نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ امروز و فردا برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.55 seconds.