.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سقوط هولناک پسر جوان از ساختمان؛ فداکاری برادرش را ببینید
ویدئوی وایرال شده در فضای مجازی که توسط دوربین های مداربسته ضبط شده اند، لحظات حساسی را که برای دو برادر اتفاق افتاده است به تصویر کشید.
زنده ماندن معجزه آسای پسر جوان پس از سقوط به طبقه پایین

 

 

ویدئوی پراسترسی که در عرض چند دقیقه، تبدیل به یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی شد، لحظات نفس گیری را نشان میداد که برادر کوچکتر با از خود گذشتگی برادر بزرگترش از مرگ نجات پیدا می کند. حادثه ای که توسط دوربین های مداربسته شکار شده است نشان میدهد که چطور، مرد جوانی برای حفظ و نجات جان برادرش خود را در معرض خطر قرار میدهد.

 

ویدئوی دوربین مداربسته از بیرون خانه ای در مالاپورام کرالا مردی را نشان می دهد که برادر کوچکترش را هنگام سقوط از تراس می گیرد. اینطور که گفته شده است، برادر کوچکتر در طبقه بالا و در حال تمیز کردن تراس بوده و برادر بزرگترش از طبقه پایین مشغول پاشیدن آب به سمت زیرین تراس بود تا اینکه ناگهان برادر کوچکتر شروع به لیز خوردن می کند.

 

 

سقوط

 

 

سقوط از ساختمان

 

 

در همان لحظه برادر بزرگتر متوجه شرایط شده و شلنگ آب را به طرفی پرت کرده و آماده می شود تا پیش از آنکه اتفاقی برای برادر کوچکترش بیفتد، او را در آغوش بگیرد و با تلاش برای گرفتن برادرش جان خود را به خطر انداخت.

 

 

نجات جان برادر

 

 

پرت شدن از ساختمان

 

 

خوشبختانه این کار با موفقیت انجام می شود اما برادر بزرگتر آسیب دیده و دقایقی در حالت گیجی قرار میگیرد، به این دلیل که هنگام نجات برادرش ضربه ای به سرش وارد شده است.

 

 

فداکاری برادر

 

 

برادر کوچکتر هم نگران برادر بزرگتر خود، نزدیک او می ایستد تا از مناسب بودن وضعیتش مطمئن شود. طبق گزارشات هر دوی آنها سالم هستند و خوشبختانه مشکل جدی برایشان پیش نیامده است.

 

 

افتادن از بالای ساختمان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.264 seconds.