.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:دشمن مرزهای اعتقادی و اخلاقی را هدف قرار داده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی مرزهای اعتقادی و اخلاقی را مورد هدف و هجمه قرار داده است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در نشست فرماندهی مرزبانی استان مازندران با گرامیداشت شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش با اشاره به اهمیت مرز و مرزبانی اظهار داشت: انسان و جامعه دارای مرزهای مختلفی هستند و نباید از قوانین و احکام خداوند عبور کرد.

وی با بیان اینکه مرزهای اخلاقی، معنوی و اعتقادی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند، افزود: انسان در زندگی باید این مرزها را رعایت کند از این رو علاوه بر حفاظت از مرزهای جغرافیایی از مرزهای اخلاقی و روحی نیز باید صیانت کرد.

وی ادامه داد: جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن مرزهای اخلاقی و روحی را مورد هجمه قرار داده است از این رو باید حدود الهی را بشناسیم.

آیت الله لائینی با انتقاد از رواج پدیده سگ گردانی در جامعه اظهار داشت: مرزهای اعتقادی و اخلاقی را باشد شناخت و اگر مرزهای اخلاقی و اعتقادی را نشناسیم دچار شبهه می‌شویم.

امام جمعه ساری از امام سجاد (ع) به عنوان مرزبان اعتقادی یاد کرد و گفت: این حضرت خط و خطوط قرمز درباره احکام و معنویت را نشان داد و اخلاق و معنویت در مکتب اهل بیت موج می‌زند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.