.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روستاهای مازندران توانمندسازی می شوند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه روستاهای استان توانمندسازی می شوند، گفت: مطالعات این طرح پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی دارد.

 به گزارش شمال نیوز، فرج الله فتح الله پور صبح چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به تهیه برش شهرستانی بهره وری در استان بر لزوم تسریع در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: قرار است تمام اقدامات کارگروه‌ها و ستادها در راستای اهداف رشد اقتصادی تدوین شده اجرایی شود.

وی با عنوان اینکه طبق قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی بر توسعه روستاها تاکید شده است، افزود: اقتصاد روستاها و توانمندسازی آن به صورت ویژه باید در برنامه قرار گیرد زیرا در قالب برنامه ششم مقرر بود توانمندسازی روستاها مورد مطالعه قرار گیرد و سهم مازندران هزار و ۵۶۳ روستا بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ششم توسعه اقتصادی قرار بود سالانه توانمندسازی ۳۰۰ روستا در استان مطالعه و اجرایی شود، گفت: در ادامه مقرر شد توانمندسازی تمامی روستاها مورد مطالعه قرار گیرد.

فتح الله پور یادآور شد: توانمندسازی تمامی روستاهای استان در دستور مطالعه است و این طرح پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران احصای محصولات استراتژیک استان را از طرح‌های مهم برشمرد و گفت: در جلسه قبلی مقرر شد علاوه بر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، پیشنهادات برای احصای محصولات را مطرح کنند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.