.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث ۲ پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
۲ دستگاه پل عابر پیاده از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در محور‌های پرتردد مازندران احداث شد.

به گزارش شمال نیوز، یاسر ابراهیمی سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه، ۲ پل عابر پیاده در میارکلا شهرستان ساری و شمع جاران شهرستان نوشهر احداث شد.

او افزود: به منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده‌های پر تردد استان تا پایان امسال شش پل عابر پیاده دیگر نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر تصادف استان احداث می‌شود.

ابراهیمی گفت: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده و دانش آموزان در نقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها انجام می‌گیرد.

او افزود: بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، بازاریابی و واگذاری غرفه‌های تجاری پایانه بار، ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، ساخت و بهره برداری از پل‌های عابر پیاده در جاده‌های سراسر استان از جمله وظایف این اداره کل می‌باشد.

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی مازندران گفت: ۲۵۴ دستگاه پل عابر پیاده اکنون در محور‌های ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.