.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه برگزاری بازی های لیگ برتر ؛
بازدید استاندار مازندران از استادیوم وطنی/ اعلام حمایت برای احداث کمپ ورزشی «ماهفروجک»
شمال نیوز : استاندار مازندران در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی گفت : برای احداث کمپ بزرگ و بین‌المللی در «ماهفروجک» با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

شمال نیوز: استاندار مازندران عصر پنج‌شنبه با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، از استادیوم خانگی نساجی مازندران در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور بازدید کرد.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در جلسه ویژه استاندار مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر ضمن تقدیر از زحمات مجموعه دولت در بحث آماده‌سازی ورزشگاه تا این لحظه و همچنین با اشاره به برخی کمبودها و ایرادات موجود اظهار کرد: باشگاه نساجی شایسته ورزشگاهی با تمامی امکانات مورد تایید بوده و رفته رفته شرایط ورزشگاه شهید وطنی به سمتی می‌رود تا بتوانیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در همین ورزشگاه میزبان باشیم.

وی با عنوان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های باشگاه و هواداران گرامی طی این سال‌ها عدم برگزاری تمرینات نساجی در مازندران به‌دلیل کمبود امکانات بوده است، خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش از سوی دولت زمینی به باشگاه نساجی در ماهفروجک اختصاص داده شد که در سه سال گذشته تمامی مراحل قانونی آن به پایان رسیده و سند رسمی و اجازه بهره‌برداری به باشگاه نساجی داده شده است.

سیف‌الله‌پور با اعلام اینکه جلسات مختلفی با مسؤولان برای شروع به‌کار پروژه در این زمین داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم، بیان کرد: حدادیان مالک باشگاه قصد اجرای پروژه‌ای بزرگ برای حفظ آبروی این استان چه در زمینه ایجاد کمپ ورزشی و چه کاربری‌های گردشگری، اقامتی، تفریحی و ... را دارد.

وی تصریح کرد: ثمره اجرای این پروژه و ایجاد چندصد اشتغال به‌سود مردم همین منطقه خواهد بود و مطمئناً با چنین فضایی بدون شک سال‌ها باشگاه نساجی مازندران می‌تواند در فوتبال و ورزش کشور منشا اثر باشد.

در ادامه سیدمحمودحسینی‌پور استاندار مازندران با تشکر از تلاش همه زحمت‌کشان پروژه ورزشگاه شهید وطنی و همچنین تقدیر ویژه از رئیس جمهور به‌منظور نگاه مساعد به این پروژه که درخواست عمومی ورزش‌دوستان مازندران بود، گفت: طبق نظر کارشناسان و اهالی فن، بعد از دستور اکید ریاست دولت مبنی بر اتمام پروژه طی ۴ ماه، هر چند از آن زمان نیز کمی گذشته ولی سرعت پروژه مطلوب گزارش شده و کار به انتها رسیده است. چیزی که به لحاظ سخت‌افزاری باید مهیا می‌شد، آماده بهره‌داری است ولی برخی الزامات تخصصی نظیر آمادگی کامل چمن بسته به شرایط اقلیمی و کمی مدت زمان دارد که به‌زودی بعد از اتمام کامل، این ورزشگاه در اختیار باشگاه نساجی مازندران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای احداث یک کمپ بزرگ و بین‌المللی در ماهفروجک مساعدت‌های لازم انجام خواهد شد، عنوان کرد: مازندران در بخش تورسیم ورزشی یکی از بهترین نقاط آب و هوایی برای حضور بسیاری از کاروان‌های ورزشی است که در این زمینه امکانات چندانی وجود ندارد.

استاندار مازندران از باشگاه نساجی خواست تا نقشه این کمپ و همچنین زمان‌بندی بهره‌برداری آن را در اختیار عموم قرار دهد، تصریح کرد: مطمئناً احداث این کمپ منشا تحولات مختلفی در عرصه ورزش و به‌ویژه جوانان در استان خواهد شد و با تمام توان از اجرای چنین پروژه‌ای حمایت خواهیم کرد.

به گزارش فارس، نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور جمعه ۲۱ مرداد باید در خانه به مصاف مس کرمان برود و باید دید تا آن زمان ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر می‌تواند میزبان هفته اول لیگ باشد یا خیر !؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.153 seconds.