.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های تردد جاده‌ها تا ۲۰ تیر ادامه دارد
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عیدقربان تا ۲۰ تیر در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ جهان تاب گفت:محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۲۰ تیرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

او می‌گوید: در این مدت تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

او می‌گوید: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

او می‌گوید: درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محور‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

او می‌گوید:تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت  ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از جاده هراز ممنوع می‌شود.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران می‌گوید: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.369 seconds.