.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید ۳۴ هزار تن کاغذ در مازندران
مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید ۳۴ هزارتن انواع کاغذ در این شرکت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، نیک نژاد در بازدید دستیار و بازرس ویژه وزیر اقتصاد از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، گفت: ۳۴ هزار تن انواع کاغذ چاپ، تحریر و صنعتی در سه ماه ابتدایی امسال در این شرکت تولید شده است.

او از اجرای تعهد خود به دولت سیزدهم در خصوص تولید کاغذ کتب درسی خبر داد و گفت: بر آنیم در سال ۱۴۰۱ با تولید ۱۲۴۰۰۰ تن انواع کاغذ و شکست رکورد جدید در سال‌های اخیر بخشی از نیاز کشور را در حوزه استفاده از کاغذ ایرانی در چاپ کتب درسی و همچنین حوزه‌های دیگر چاپ و نشر بی نیاز کنیم.

به گفته نیک نژاد روند تولید در سه ماهه اول امسال بیانگر افزایش ۱۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال و همچنین متوسط تولید ماهانه در ۳ ماه ابتدایی سال از متوسط ۶ سال گذشته بیشتر است.

او می‌گوید:از زمان اجرای طرح تنفس جنگل، شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده و ضروری است با حمایت دستگاه‌های اجرایی شرایط برای بهبود وضعیت تولید فراهم شود.

نیک نژاد ضمن تجلیل از دولت سیزدهم در حمایت از صنایع داخلی خواستار تدوام این حمایت‌ها و رفع مشکلاتی از قبیل کمبود برق برای تولید کالایی با ارزش همچون کاغذ و کاهش و حذف تعرفه‌های گمرکی برای مواد اولیه و حمایت‌های مالیاتی از این صنعت شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.