.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:تولید انرژی خالص در این نیروگاه از مرز یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون کیلو وات ساعت گذشت.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی تازیکی گفت:نیروگاه شهید سلیمی نکا در سه ماه ابتدای امسال یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۳۰۰ کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.

او می‌گوید: نیروگاه شهید سلیمی نکا در خرداد امسال بیش از ۸۸۸ میلیون و ۱۰۲ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرد که از این میزان تولید بالغ بر ۸۳۸ میلیون و ۸۶ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

به گفته تازیکی در این سه ماه ۸۸.۲۴ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخار و حدود ۱۱.۷۶ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد طوری که در سه ماه ابتدای امسال ۱۹.۱۸ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

او می‌گوید:برای اولین بار سه واحد به ظرفیت حدود ۷۴۰ مگاوات به طور همزمان برای آمادگی تولید پایدار در فصل تابستان تعمیرات اساسی شد و درحال حاضر تمام واحد‌های نیروگاه با تولید عملی حدود ۱۹۰۰ مگاوات به طور کامل در مدار تولید قرار دارند.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با ۴ واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از ۴ درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.