.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ میلیارد تومان اعتبار برای هر طرح سالمسازی دریا نیاز است
مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری های مازندران با اشاره به عملیات اجرای طرح های سالمسازی دریا گفت: برای اجرای هر طرح دو میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش شمال نیوز، جبار فرجی با بیان اینکه طبق دستور استاندار قرار شد ظرف ۲۰ روز الگویی به عنوان طرح سالمسازی دریا تهیه و اجرایی شود، گفت: کلیت این طرح به تائید رسید و این الگو به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی استفاده از اراضی پسکرانه پشت طرح‌های دریا را لازمه اجرای طرح‌های الگویی بیان کرد و گفت: قرار شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد اما این طرح در هشت شهرستان ساحلی استان عملیاتی و اجرایی شده است.

وی گفت: تجهیز نوار و حریم ساحلی ۶۰ متر برای بهره مندی مردم و مسافران در دستور کار قرار گرفت و و به دلیل موانع اجرایی هنوز موفق نشدیم هماهنگی لازم را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران به عمل آوریم.

فرجی بااشاره به اجرا و عملیات طرح سالمسازی دریا یادآور شد: در این پروژه‌ها، امکانات و تجهیزاتی برای بهره مندی مردم از طرح‌های دریا ایجاد شود و این طرح‌ها طی دو هفته به فرمانداری‌ها تحویل می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری‌های مازندران تصریح کرد: برای هر یک از طرح‌های سالمسازی دریا دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در مجموع برای هشت طرح ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.