.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷ درصد تست های کرونایی در مازندران مثبت است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به روند روبه رشد ابتلای به رکرونا در استان گفت: هفت درصد تست های کرونایی در استان مثبت است.

به گزارش شمال نیوز، عباس علیپور با اشاره به اینکه شمار بستری شدگان و بیماران سرپایی کرونایی استان هرچند کم است اما نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است، افزود: آنچه ما را نگران می‌کند، درصد تست مثبت کرونایی مسافران خارجی وارده و زائران وارده به استان است.

وی افزود: موارد مثبت کرونایی در جامعه نیز به صورت کم در حال افزایش است و در حال حاضر هفت درصد تست‌های عمومی مثبت است.

وی با اظهار اینکه اگرچه مقدار مبتلایان تست مثبت رو به افزایش است، ادامه داد: این نشان می‌دهد که زمان زیادی از آخرین دوز واکسن تزریقی زائران استان گذشته است، از این رو از زائران تقاضا داریم برای سلامتی خودشان، دوز سوم واکسن را دریافت کنند.

علیپور ادامه داد: درصد تست مثبت کرونایی زائران عتبات عالیات مازندرانی بالا بوده و این نشان می‌دهد رعایت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی کم بوده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک در محیط روباز الزامی نیست، اظهار داشت: ماسک زدن در جلسات و محیط‌های سرپوشیده الزامی است اما متأسفانه رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر بهداشتی برای کنکور گفت: نظارت لازم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل‌های برپایی کنکور در دست اقدام است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.83 seconds.