.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی ۶۲ نفر از زندان‌های مازندران
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: در جریان بازدید مسؤولان قضایی از زندان‌های سراسر استان، ۶۲ زندانی واجد شرایط آزاد و به ۵۸۰ نفر مرخصی داده شد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جریان بازدید از زندان ساری به همراه معاون قضایی در امور زندانیان، دادستان مرکز استان، در جریان درخواست‌ها و مشکلات زندانیان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری و حبس‌زدایی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌ها دستگاه قضایی استان در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های تحولی قوه قضائیه  است و ما در بازدیدهای مستمری که از زندان‌های سراسر استان داریم، پیگیر این سیاست و اجرایی کردن آن هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در بازدیدهای امروز مسؤولان قضایی از زندان‌های سراسر استان ۶۲ زندانی واجد شرایط آزاد و به ۵۸۰ نفر مرخصی داده شد.

این مسؤول بیان کرد: قضات در بازدید‌های خود از زندان متناسب با دستورالعمل‌های صادره، برای زندانیان واجد شرایط، فراهم سازی مقدمات آزادی آنان را مد نظر قرار می‌دهند.

اکبری خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما از بازدیدها تقویت روحیه زندانیان به‌ویژه زندانیان جرایم غیرعمد و جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق آنان است.

وی تأکید کرد: این بازدید‌ها به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات مددجویان انجام می‌شود تا زندانیان بدون واسطه و مستقیم با قضات ارتباط بگیرند و مشکلات‌شان را بیان کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان گفت: همچنین در این دیدار‌ها برای برخی از پرونده‌ها که نیاز به بررسی و پیگیری در محاکم قضایی دارد دستور پیگیری داده می‌شود./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.