.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در معارفه سرپرست فرمانداری نوشهر مطرح شد ؛
استاندار: اختلافات باعث توسعه نیافتن مازندران می شود
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت که حاشیه سازی، فرافکنی و اختلافات باعث توسعه نیافتن این استان می شود که به نفع مردم نیست.
استاندار: اختلافات باعث توسعه نیافتن مازندران می شود

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور شنبه شب در آیین معارفه سرپرست فرماندار نوشهر افزود: امروز در مازندران یک مجموعه مدیریتی منظم و خوب شکل پیدا کرده و در سایه انسجام رویه و وفاق، مسابقه و میدان رقابت برای توسعه این استان ایجاد شده است. 

 

وی ادامه داد: به عنوان نمونه فردا با همراهی ۵۰ مدیرکل و معاون استانداری در چالوس حضور پیدا خواهیم کرد و یقینا این رویکرد دولت گامی برای تحقق عدالت محوری است. 

 

وی با اشاره به ظرفیت های زیرساختی متعدد نوشهر نظیر برخورداری از بندر، فرودگاه، گمرک و نیز همسایگی با جنگل و دریا خاطرنشان کرد: متاسفانه این شهرستان با قدمت بالا به تناسب ظرفیت های موجود رشد و توسعه پیدا نکرده و این مساله باید جای پرسشی برای فرماندار جدید این شهرستان باشد و علت آن را جویا شود. 

 

استاندار مازندران با انتقاد از عملیاتی نشدن راه دسترسی مستقیم نوشهر - کجور گفت که این طرح جزو مصوبات دولت های گذشته به طول حدود ۴۰ کیلومتر در سال ۱۳۸۵ بوده که متاسفانه اجرایی نشد و باید مورد پی گیری قرار گیرد. 

 

حسینی پور با اظهار آنکه راه نقش بسیار اساسی در توسعه هر منطقه ای دارد، افزود: بخش کجور با فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله، برخورداری از توانمندی های حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری متاسفانه راه دسترسی مناسب ندارد و همین عامل باعث مهاجرت روستائیان از آن بخش به شهر و حاشیه شهرها شده است. 

 

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: این در حالی است که نوشهر بر خلاف دیگر شهرهای استان از ظرفیت های منحصربفردی برخوردار است و فرماندار جدید باید احیای این ظرفیت ها را اولویت نخست کاری قرار دهد. 

 

وی همچنین با اشاره به برخورداری نوشهر از راه های آبی، هوایی و زمینی بر لزوم همکاری و تبادلات تجاری با کشورهای همسایه تاکید کرد. 

 

استاندار مازندران خواستار راه اندازی هرچه زودتر نمایندگی استانداری غرب مازندران برای تسهیل در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم این منطقه شد تا مدیران کل بتوانند هفتگی در این شهرستان حضور یابند و از نزدیک با مشکلات و خواسته های مردم آشنا و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

 

 

در پایان این مراسم از خدمات ۲۲ ماهه سعید یزدانی فرماندار نوشهر قدردانی و رستم زرودی بعنوان سرپرست فرمانداری نوشهر شد.

 

شهرستان نوشهر با جمعیتی دستکم ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی برخوردار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.