.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد مطلوب بچه ماهیان سفید در مرکز شهید رجایی
سرپرست شیلات مازندران از روند مطلوب رشد بچه ماهیان سفید تکثیری در مرکز شهید رجایی

به گزارش شمال نیوز، قاسم کریم زاده سرپرست شیلات مازندران صبح امروز یکشنبه اول خردادماه با حضور در مرکز بازسازی وحفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ساری، گفت: روند رشد بچه ماهیان سفید تکثیری این مرکز روند مطلوب و رضایت بخشی دارد.

تمام تلاش شیلات مازندران در کنار حفاظت از ذخایر آبزیان دریایی از طریق نیرو‌های یگان حفاظت منابع آبزیان استان این است که با تکثیر و رهاسازی میلیون‌ها قطعه بچه ماهیان بویژه ماهی سفید توسعه پایدار صید وصیادی رادراستان فراهم کنند.

به گفته کریم زاده هدف از این بازدید، دیدار چهره به چهره با تلاشگران عرصه بازسازی ذخایر و ارج نهادن به نقش و جایگاه مهم فعالیت نیرو‌های زحمتکش این مرکز بوده که همواره تلاش می‌کند فعالیت‌های صید وصیادی دراستان استمرارو رونق یابد.

این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین مرکز بازسازی منابع آبزیان دریایی در کشور است که در احیاء و بازسازی منابع آبزیان دریایی اعم از ماهیان خاویاری، سفید و کپور نقش مهم و کلیدی دارد که هرساله باتکثیر و رهاسازی میلیون‌ها قطعه بچه ماهی دررودخانه‌های مهم شیلاتی، درتامین بخش مهمی از پروتئین جامعه، اشتغالزایی و درآمد جایگاه ممتازی دارد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.175 seconds.