.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم احتمالی درخصوص بازی پرسپولیس-تراکتور
در پرونده بازی نیمه تمام پرسپولیس وتراکتور احتمالا امید عالیشاه محروم خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، بازی پرسپولیس و تراکتور در حالی نیمه تمام ماند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید نتیجه نهایی آن را به زودی اعلام کند. اما یکی از کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید حکم احتمالی به سود پرسپولیس خواهد بود.

آرش شکرریز با ابراز تاسف نسبت به اتفاقات رخ‌داده درخصوص نتیجه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: «اول بگویم باید تاسف خورد وقتی باشگاه‌ها نام فرهنگی را یدک می‌کشند و به‌هیچ‌وجه ظرفیت فرهنگی بین تماشاگران رعایت نمی‌شود. درخصوص سوال شما، مسئولیت هواداران یک مسابقه با میزبان برگزاری بازی است. توقف این بازی به‌علت رفتار تحریک‌آمیز یا قوه قاهره نبود، منظور از قوه قاهره همان سیل و توفان و جنگ است. مشابه این اتفاق در بازی استقلال و فجر در سال۷۷ هم رخ داد، یک‌بار هم در بازی با سپاهان با یک تیم ‌دیگر رخ داد. با توجه به اتفاقات رخ‌داده و طبق ماده ۶۵ و ۸۵ نتیجه بازی ۳ بر صفر به‌سود پرسپولیس می‌شود.»

شکرریز در ادامه به حرکت عالیشاه اشاره کرد و گفت: «وقتی به طرف عالیشاه سنگ پرتاب کردند او نباید سنگ را به طرف تماشاگران پرتاب می‌کرد. رفتار او احتمالا محرومیت و جریمه خواهد ‌داشت.»

وی درخصوص میزان محرومیت احتمالی کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: «از یک تا ۳ جلسه محرومیت به‌علاوه صدمیلیون جریمه خواهد شد، البته بستگی دارد سابقه داشته باشد یا خیر. ممکن است در رای اغماض کنند و یکی، دو جلسه از محرومیت را ببخشند.»
منبع: روزنامه فرهیختگان

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.