.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به منظور افزایش هماهنگی بین بخشی صورت گرفت ؛
۵ مشاور و دستیار استاندار منصوب و معرفی شدند
شمال نیوز: طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار و در مراسمی با حضور معاونین استاندار ، پنج مشاور و دستیار استاندار به صورت رسمی معارفه شدند.
۵ مشاور و دستیار استاندار منصوب و معرفی شدند

به گزارش شمال نیوز، دکتر علی محمد زنگانه طی احکام جداگانه ای پنج مشاور و دستیار جدید خود را معرفی و منصوب کرد تا در مراسمی رسمی با حضور معاونین استاندار به صورت رسمی احکام خود را دریافت کنند. 

 

بر این اساس قربانعلی بابایی فرماندار اسبق بندرگز و دبیر جمعیت ایثارگران کشور به عنوان مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استاندار، محمدجواد ساوری مسئول ستاد جوانان آیت الله رئیسی در استان گلستان و از جوانان فعال و متخصص استان به عنوان مشاور جوان استاندار منصوب شدند.

 

در احکام دیگری علی نورانی که از افراد باتجربه و فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده و سالهاست در حوزه توسعه استان نقش آفرینی کرده است به عنوان دستیار تحول و پیشرفت استاندار، عماد آیدانی از فعالان شرکت های دانش بنیان به عنوان دستیار استاندار در امور فناوری و دانش بنیان و ذوالفقار امیرشاهی به عنوان دستیار استاندار در امور بین الملل و دبیر شورای روابط خارجی و تجارت بین الملل منصوب شدند.

 

به گزارش ایسنا در این مراسم از علی خیرخواه، مشاور سابق امور ایثارگران و علی شاهینی دستیار سابق تحول و پیشرفت استاندار قدردانی شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.