.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت ۲ نفر به دلیل ارتباطات ناسالم مالی؛
فرمانداری که همکاران فاسد خود را معرفی کرد
فرماندار شهرستان قدس گفت: در راستای مبارزه با فساد و با توجه به ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار در مجموعه، روز گذشته دو نفر از کارکنان فرمانداری قدس بازداشت شدند.
فرمانداری که همکاران فاسد خود را معرفی کرد

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز اصلاح ارز ترجیحی و اعلام قیمت برخی از کالاهای اساسی با موارد بسیار محدودی از احتکار کالا در شهرستان قدس مواجه شدیم که با نظارت دقیق و ورود قاطع دستگاه ها در لحظه با موارد کشف شده برخورد قاطع و قانونی شده است.

 

وی گفت: دستورات لازم برای برخورد سریع و دقیق با افرادی که خود را منتسب به مجموعه فرمانداری می‌دانستند صادر شد و در موضوع معیشت مردم هم با هیچ شخص، حزب و گروهی مماشات نخواهیم کرد.

 

فرماندار قدس ادامه داد: در مبارزه با فساد از اطرافیان خود شروع کرده‌ایم و به محض اطلاع از ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار در مجموعه فرمانداری از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست کرده که برخورد لازم را انجام دهند و روز گذشته دو نفر از کارکنان فرمانداری بازداشت شدند.

 

گلیکانی خاطر نشان کرد: برخی افراد سودجو هم در قالب فروشنده کالا با هدف قرار دادن معیشت مردم درصدد دور زدن قانون برای بالا بردن قیمت‌ها و حتی احتکار برخی از کالاهای اساسی هستند که دستورات لازم برای برخورد قانونی و قاطع با تک تک این افراد صادر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.