.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش روابط تجاری بنادر قزاقستان با بندر امیرآباد
رییس بندر آکتائو قزاقستان خواستار گسترش روابط تجاری بنادر قزاقستان با بندر امیرآباد شد.

به گزارش شمال نیوز، آبای توریک پنبایف و تنی چند از اعضای راه آهن کشور قزاقستان با حضور در بندر امیرآباد ضمن بازدید از مناطق عملیاتی، تجهیزات و طرح‌های توسعه‌ایاین بندر، خواستار گسترش همکاری‌های فی مابین بنادر امیرآباد و آکتائو شد.

او ضمن استقبال از افزایش همکاری با منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به بیان ظرفیت‌های اقتصادی موجود در بندر آکتائو و فرصت‌های مناسب همکاری بین دو کشور ایران و قزاقستان از طریق این دو بندر پرداخت و افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف بندری و دریایی در جهت افزایش مراودات تجاری و اقتصادی را خواستار شد.

پنبایف همچنین به فرصت‌های مناسب مشترک همکاری بنادر امیرآباد و آکتائو از لحاظ دارا بودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل چندوجهی و کاهش چشمگیر هزینه‌های جابه‌جایی کالا‌ها اشاره کرد که می‌تواند موقعیت منحصربه‌فردی را جهت ترانزیت فرامنطقه‌ای کالا فراهم کند.

سعیدی پور مدیرکل بندرامیرآباد هم در جلسه‌ای که پیش از بازدید میدانی با هیأت قزاقستانی برگزار شد، ضمن تشریح امکانات و موقعیت استراتژی بندرامیرآباد، بر توسعه‌های همکاری مشترک سرمایه‌گذاری و تدوین سیاست‌های راهبردی حمل و نقل و ترانزیت کالا، همچون گندم و زغال کک تأکید کرد.

او همچنین بندرامیرآباد را محور ترانزیت کالا در کریدور بین المللی شمال – جنوب برشمرد و مراودات کالا‌های کانتینربر به منظور افزایش بیش از پیش مبادلات تجاری بین دو کشور تأکید کرد.

در پایان این جلسه هیأت تجاری خارجی از مناطق عملیاتی و تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا و اراضی پسکرانه بندرامیرآباد بازدید کردند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.737 seconds.