.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بخواند ؛
“مرقانون” در انتخابات شورای هیات های مذهبی سوادکوه اجرا شود / حذف سلیقه ای یک نیروی مردمی و توانمند قابل قبول نیست
شمال نیوز : شورای هیات های مذهبی به عنوان نماینده بخش مهمی از فعالان دینی و مذهبی جامعه مطرح هستند و قوت آنان منجر به اجرای برنامه‌های عمیق و اثرگذار می‌شود و ....
“مرقانون” در انتخابات شورای هیات های مذهبی  سوادکوه اجرا شود / حذف سلیقه ای یک نیروی مردمی و توانمند قابل قبول نیست

شمال نیوز / نامه وارده از شهرستان سوادکوه : شورای هیات های مذهبی به عنوان نماینده بخش مهمی از فعالان دینی و مذهبی جامعه مطرح هستند و قوت آنان منجر به اجرای برنامه‌های عمیق و اثرگذار می‌شود و ضعف در فرایند تشکیل یا تکمیل با اجرای انتخابات آن برای عمق تشکل‌هایی اینچنینی مناسب نیست و انتخابات ۳۰ اردیبهشت ماه شورای هیئات مذهبی که به صورت همزمان کشوری و به تفکیک شهرستان ها برگزار می‌شود رخداد بی‌نظیر در این حوزه است که تا ۴ سال مدیریت و برنامه‌ریزی هیاتها را در اختیار دارد.

 

حضور افراد مؤثر و توانمند در شورای هیأت‌های مذهبی به عنوان بازوان توانمند تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها محسوب می‌شوند.

 

شهرستان سوادکوه حدود ۱۲۰ هیات مذهبی با حدود هزار عضو سازمان‌یافته ثبت شده در تبلیغات اسلامی دارد که قدرت بزرگ برای پیشبرد اهداف و شعائر مذهبی و اسلامی محسوب می‌شود.

 

برای انتخابات امسال، رکورد حضور کاندیداها در ثبت نام زده شد و انتظار می رفت رقابت پرشوری برگزار شود ولی برخی بی‌تدبیری‌های اجرایی مانع آن شد.

 

بررسی سلیقه‌ای صلاحیت‌ها و رد یا تایید دلبخواهی آسیب جدی بر روند آن آن در شهرستان وارد کرد و یکی از نیروهای دارای کارنامه فعالیت جهادی و مذهبی در طول دهه اخیر که مورد تایید خاص و عام است را به دلیل عدم سابقه ریاست بر هیات رد کردند که ضعف سامانه سازمان تبلیغات اسلامی در ذخیره پیشینه تغییرات و ضعف مدیریت و تدبیر در موضوع بر پیچیدگی‌ها دامن زد و این در حالی است که با استناد بر صورت جلسه مکتوب هیات مذهبی ، ایشان بر طبق آیین نامه برگزاری انتخابات صحت شاخص‌ها برای حضور در انتخابات را تایید می‌کند.

 

تلاش فعالان دینی ، مذهبی و مردمی شهرستان سوادکوه برای  اجرای آئین نامه نیز تاکنون نتیجه نداده است .

 

مدیریت حداقل سه ساله هیات مذهبی برای نامزدی در انتخابات ضرورت دارد و راه شناخت آن هم صورت جلسه هیات با تایید اعضا است که برای مدیر کل ارسال شد و متاسفانه با رد صلاحیت این نیروی مردمی و توانمند که به نظر می رسد به دلیل اولویت سلیقه و روابط بر ضوابط رخ داد مانع بهره مندی مجموعه هیئت های مذهبی شهرستان از توانمندی ایشان گردد .

 

به هر روی فرصت مدیر کل جوان و جهادی تبلیغات اسلامی مازندران در زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات ، برای اجرای مر قانون می‌تواند فعالیت شورای هیات های مذهبی را ارتقا دهد و شاهد پویایی و فعالیت های گسترده ای در سطح شهرستان بود .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سوادکوهی 29 ارديبهشت 1401
واقعا اگر در تشکل های مذهبی و نهاد مقدسی مانند سازمان تبلیغات اسلامی روال کار بر اساس گزینشی و دلبخواهی باشد که بسیار تاسف بار است . انشاالله مدیرکل محترم ورود می نند و مانع این ظلم بزرگ می شود که هیئات مذهبی شهرستان سوادکوه از خدمات یک نیروی مخلص و به معنای واقعی جهادی محروم شود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.