.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۳۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده در بهشهر
فرمانده سپاه کربلا از کشف سه هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده در یک انبار بزرگ در بهشهر خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز، سردار سیاوش مسلمی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلا به فضل الهی و اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق توانستند ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.

سردار مسلمی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای متخلفان شرکت پیشرو صنعت، با تائید تعزیرات استان پرونده سازی شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه قریب به یک سال این شرکت، روغن خام مصرفی قریب به دو ماه جمعیت کل استان مازندران را در انبار خود احتکار کرد افزود: بعد از پلمپ انبار، روغن‌های احتکار شده تحویل اداره کل صمت استان شد تا بر اساس نیاز بازار و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع شود.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت، سپاه کربلا موفق به کشف این انبار بزرگ احتکاری شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه، عده‌ای سودجو نان خود را در برهم زدن امنیت روانی مردم واختلال در بازار می‌بینند، اضافه کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب که کارهای اقتصادی دولت مهم است و همه کمک کنند تا برنامه‌های اقتصادی به نتیجه برسد و سپاه هم باتمام قوا به کمک دولت آمده تا دست تعرض عده‌ای سودجو و محتکران را از بازار قطع کند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.