.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهک های غیرکارشناسی ....
انتقاد کمال علیپور از حذف بسیاری ازمردم برای دریافت یارانه جدید !
شمال نیوز: بسیاری از افرادی که یارانه 45 هزار تومانی دریافت می کردند، در جریان پرداخت یارانه جدید، حذف شده اند، در واقع ضرایبی که برای درآمد مردم در نظر گرفته شده، کارشناسی نیستند .
انتقاد کمال علیپور از حذف بسیاری ازمردم برای دریافت یارانه جدید !

به گزارش شمال نیوز، نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از افرادی که یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می کردند، در جریان پرداخت یارانه جدید، حذف شده اند، در واقع ضرایبی که برای درآمد مردم در نظر گرفته شده، کارشناسی نیست.

 کمال علیپور خنکداری در نشست علنی روز یکشنبه، 25 اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، با بیان اینکه در روزهای جاری موضوع هدفمند و عادلانه کردن یارانه ها مطرح است، گفت: امیدواریم دولت در انجام جراحی اقتصادی که شروع کرده، باعث رفع نگرانی مردم شود.

 

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس با اشاره به ملاقات های مردمی خود افزود: بسیاری از افرادی که یارانه 45 هزار تومانی دریافت می کردند، در جریان پرداخت یارانه جدید، حذف شده اند، در واقع ضرایبی که برای درآمد مردم در نظر گرفته شده، کارشناسی نیست. به طور مثال فردی یک دستگاه پراید خریداری کرده، اما به وی گفته می شود که به دلیل خرید این خودرو مشمول دریافت یارانه جدید نیست که این موضوعات باید حل و نگرانی مردم رفع شود.

 

وی تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که وضعیت نابسامان اقتصادی برای کشور ایجاد نشود، البته مجلس انقلابی از جراحی اقتصادی دولت دفاع می کند

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.