.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون عمرانی استاندار ؛
شوراها حق دخالت در عزل و نصب های مدیریت شهری استان را ندارند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به تقویت نقش نظارتی شوراها در امورات شهری، گفت: شوراها از دخالت در عزل و نصب های مدیریت شهرهای استان خودداری کنند.
شوراها حق دخالت در عزل و نصب های مدیریت شهری استان را ندارند

به گزارش شمال نیوز، رضا علیخانی کوشک با اشاره به اینکه رسانه ابزار اثربخش برای امیدآفرینی، حفظ نظام و تبیین دستاوردهای انقلاب است، افزود: فرهنگ سازی رسانه ها در عصر حاضر در حوزه جهاد تبیین در بخش های مختلف بسیار اثرگذار و امیدآفرین خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه نقش رسانه ها برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن از طریق بیان عملکردها و امیدآفرینی در راستای جهاد تبیین میسر خواهد شد، تصریح کرد: اکنون مشکلات بسیاری در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف استان وجود دارد که نقش رسانه ها در فرهنگ سازی به جامعه برای مقابله با این امورات امری ضروری است.

 

این مسئول استانداری مازندران با اشاره به اینکه نظارت و کنترل شهرداری ها، استفاده از نظرات مردمی، معضلات شهری باید از طریق رسانه ها به مسئولان حوزه شهری و شوراها شناسانده شود، افزود: ایجاد وفاق، همدلی، یکصدایی و همراهی بین شهرداران و شوراها برای توسعه مناطق از سوی رسانه وزین امری ضروری است.

 

علیخانی کوشک با بیان اینکه نقش شوراها در حوزه شهری و تصمیم گیری باید تقویت شود، افزود: شوراها صرفا باید با ایجاد طرح های مدون و برنامه محور کمک کار و بازوی توانمند مدیریت شهری در شهرهای استان باشند و از تشتت، دخالت بی مورد در عزل و نصب ها و امورات اداری شهرداری ها خودداری کنند.

 

وی با تاکید بر همراهی تیم رسانه ای حوزه شهری با اداره کل شهری و شوراهای استانداری برای هم افزایی و همکاری بیشتر با شهرداری ها و شوراهای استان، گفت: دفتر شهری حلقه اتصال خدمت رسانی در حوزه شهری و شورایی در استان است.خبرآنلاین 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.