.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:
تولید کاغذ تحریر در مازندران به ۶۰ هزار تن می رسد
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه برای تامین کاغذ چاپ و تحریر آمادگی داریم، گفت: میزان تولید سال آینده به ۶۰ هزار تن افزایش می یابد.
تولید کاغذ تحریر در مازندران به ۶۰ هزار تن می رسد

به گزارش شمال نیوز، امید نیک نژاد با اشاره به وابستگی ۶۵ درصدی کاغذ چاپ و تحریر به خارج از کشور اظهار داشت: برای رقابت در بازارهای خارجی و بین المللی نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم.

 

وی خواستار حذف عوارض و مالیات از واردات چوب خارجی برای تولید کاغذ چاپ و تحریر شد و گفت: دولت با حمایت از صنایع کاغذ سازی می تواند به رونق تولید کمک کند.

 

وی به برنامه های توسعه در صنایع چوب و کاغذ استان اشاره و اضافه کرد: برای سال آینده باید تولید کاغذ چاپ و تحریر را به ۶۰ هزار تن برسانیم و این میزان در دو سال آینده به ۸۰ هزار تن خواهد رسید.

 

نیک نژاد با عنوان اینکه نیازمند سرمایه زیادی برای خرید و تامین مواد اولیه هستیم، اظهار داشت: برای تامین کاغذ دستگاه ها آمادگی داریم و مشکلی وجود ندارد.

 

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران افزایش هزینه های آب و برق و انرژی را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی، هزینه های تولید را افزایش می دهد.

 

وی ادامه داد: هزینه انرژی این مجموعه از ۱۴ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان در حال حاضر رسید که رشد دو برابری را نشان می دهد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.