.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۰
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه در روز شنبه دوم بهمن ۱۴۰۰ از شهرستان‌های معین خبر داد

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدرضا کریم پور گفت: برابر ابلاغیه سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص اعزام به خدمت مشمولان، اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۶ صبح روز شنبه دوم بهمن ماه در دو نقطه از استان انجام خواهد شد.

بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، جویبار، سیمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فریدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهیدزارع شهرستان ساری واقع درکیلومتر ۲ جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

به گفته سرهنگ کریم پور مشمولان ساکن شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر برای اعزام به مراکز آموزشی می‌بایستی به مجتمع نفریحی سیترا (پلاژحسینی) شهرستان نوشهر مراجعه کنند.

مشمولان لازم است قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی را رعایت کرده و وسایل شخصی و بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده بهمراه خود داشته باشند.

به گفته سرهنگ کریم پور با توجه به محدودیت‌های اعزام سربازان به مرخصی در طول دوره آموزش، کلیه مدارک اعزام و مدارک مربوط به متاهلی، پدر نظامی، فوت والدین و یا جانبازی را به همراه داشته باشند.

باستنادماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که برای رسیدگی و یا اعزام برای طی دوره ضرورت احضار می‌شوند چنانچه در مهلت یاموعد مقرر خودرا معرفی نکنند غایب شناخته شده و پس از دسنگیری درصورتی که طبق مقررات این قانون قادر به خدمت و بلامانع تشخیص داده شوند به خدمت اعزام و با آنان به ترتیب زیر رفتار می‌شود:

۱- چنانچه مدت غیبت اولیه درزمان صلح کمتر از سه ماه ودر زمان جنگ کمتر از ۱۵ روز باشد با سه ماه اضافه خدمت و بیش از سه ماه در زمان صلح و بیش از ۱۵ روز در زمان جنگ با ۶ ماه اضافه خدمت برای آنان اعمال می‌شود.

۲- برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح از یکسال ودرزمان جنگ ازدوماه تجاوز کند علاوه بر اعمال اضافه خدمت مذکور، فراری محسوب شده و به مراجع صالح قضایی معرفی خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای متذکر شده است که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.594 seconds.