.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مزایده املاک شهرداری بدون مشورت شورا
در نوزدهمین جلسه شورای ششم ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد.
در نوزدهمین  جلسه شورای ششم ساری چه گذشت؟

به گزارش شمال نیوز، در ابتدای نشست پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور جلسه‌ شورا با اشاره به وجود اختلاف سلیقه، اظهار کرد: بزرگترین آفت عدم وحدت و انسجام است و اعضای شورا باید کارها را باهم پیش ببرند. این نهاد باید به بلوغ و پختگی نزدیک شود و این موارد را مردم در رفتار شورا جست‌وجو می‌کنند.

 

رئیس شورای شهر ساری افزود: شورا باید بازوی اجرایی شهردار باشد و رعایت اصول اخلاقی در تعامل با شهرداری و برخورد با شهرداران وظیفه سنگینی است که لازم است انجام شود.

 

شعبانی خاطرنشان کرد: همیشه اصل رعایت اخلاق رهنمون و راهگشاست و برای مردم جاذبه دارد، مردم افراد قدرشناس را درک می‌کنند و تنها ندانم کاری و بی‌اخلاقی و هدر رفت بیت المال است که آن ها را آزرده خاطر می‌کند.

 

وی همچنین از طرح جامع شهری ساری خبر داد و گفت: طرح جامع شهرداری در سال ۱۳۹۴ تصویب شد و طرح تفصیلی هم باید همان زمان به تصویب می‌رسید که متاسفانه مشمول زمان شد. هم اکنون متولی طرح تفصیلی، راه و شهرسازی است که مراحل پایانی را طی می‌کند.

 

مزایده املاک شهرداری بدون مشورت شورا

 

سبحان بخشی نایب‌رئیس شورای شهر ساری نیز شامگاه دوشنبه، در قالب نطق پیش از دستور با اشاره به موضوع بدهی شهرداری به تامین اجتماعی، از بی‌اطلاعی شورای شهر از شهردار گلایه کرد و گفت: چرا اموال مزایده گذاشته شده شهرداری بدون هماهنگی انجام گرفته است.

 

وی  اضافه کرد: طی روزهای اخیر در فضای مجازی و رسانه‌ها بحث فروش اموال شهرداری و زمین صفرآباد مطرح شد و تأمین اجتماعی مازندران گفت که شهردار ساری ۱۵ باب مغازه را بابت بخشی از بدهی به تأمین اجتماعی معرفی کرد تا به مزایده گذاشته شود، در حالی که شورای شهر اطلاعی از این موضوع نداشته است.

 

نایب‌ رئیس شورای شهر ساری با اشاره به وظایف شوراها در حوزه نظارت، تذکر و استیضاح، گفت: این موضوع حتما در قالب طرح سوال از شهردار مطرح می‌شود؛ این که دستگاهی اقدام به توقیف بیش از ۱۰۰ ملک شهرداری می‌کند یعنی املاکی وجود دارد که ممکن است چنین تصمیمی برای آن‌ها گرفته شود. 

 

بخشی با تاکید بر اینکه شهرداری باید هر تصمیمی در این زمینه را با هماهنگی شورا انجام دهد، افزود: شورای شهر جلوی مزایده برخی املاک شهرداری را توسط تأمین اجتماعی گرفته است.

 

اجرای طرح تفضیلی در دستور کار

 

عاشقان، دیگر عضو شورای شهر ساری، سامان بخشی محدوده و حریم شهری ساری را امری ضروری دانست و گفت: محدوده و حریم شهر نیازمند ساماندهی است و باید با تعامل موجود این طرح اجرایی شود.

 

وی با بیان این که در مناطق الحاقی روی انتخاب برخی نقاط برای بلندمرتبه‌سازی نیز اندیشیده شده است که می‌تواند به شهرداری در حل بسیاری از مسائل کمک کند، گفت: به هر حال طی سال‌ها محدوده و حریم شهر دچار دگرگونی شد که امیدواریم با طرح تفصیلی خدمات بهتری ارائه شود، اما برای افزودن به نقاط شهری نیازمند همراهی همه مسئولان مرتبط و شهرداری هستیم.

 

تولید روزانه ۷۰۰ تن آسفالت در ساری

 

ایرجی یکی دیگر از اعضای شورای شهر در این جلسه اعلام کرد: نهایت تولید روزانه آسفالت در شهر ساری حدود ۷۰۰ تن است که باید مناطق نیازمند به آسفالت در سطح شهر کاملا مشخص شده باشند.

 

وی با تاکید بر ضرورت مشخص شدن مناطق نیازمند آسفالت افزود: در غیر این صورت  آسفالت‌های تولیدی به ناچار برای پوشش خیابان‌های آسفالت شده شهر استفاده می‌شود و این در حالیست که بسیاری از کوچه‌ها و معابر سطح شهر، خاکی و یا با انجام زیر ساخت‌ها، آماده آسفالت هستند.

 

این عضو شورا افزود: در بحث اجرای آسفالت باید ظرفیت سنجی به طور دقیق از سوی شهرداری جهت اجرای بهینه در شهر باید انجام شود. ما با خرید قیر توسط پیمانکار مخالفیم و باید این اعتبار بابت پوشش آسفالت و زیرساخت‌ها استفاده شود.ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.