.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییرات فرمانداران به شرق استان رسید ؛
سرپرست فرمانداری بهشهر منصوب شد / معارفه عصر فردا
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران ، علی اصغر میرزایی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر منصوب شد .
سرپرست فرمانداری بهشهر منصوب شد / معارفه عصر فردا

به گزارش شمال نیوز، میرزایی اهل بهشهر و از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و برادر سردار شهید علی اکبر میرزایی از فرماندهان ارشد لشکر ۴۱ ثارالله می باشد.

 

وی دارای مدرک کارشناسی و ارشد در دو رشته مهندسی عمران و کشاورزی بوده و پیش از این در سمت های بخشدار یانه سر ، معاون فرماندار بهشهر ، معاون مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران ، فرماندار شهرستان سیمرغ و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مشغول به فعالیت بوده و آخرین سمت وی کارشناس دفتر فنی استانداری مازندران بوده است.

 

میرزائی از مدیران بدنه وزارت کشور به شمار می رود که عصر فردا مراسن معارفه اش به عنوان سرپرست فرمانداری در بهشهر برگزار خواهد شد .

 

پیش از این هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر بود ..

 

« شمال نیوز » برای سرپرست جدید فرمانداری بهشهرکه از مدیران خوشنام و انقلابی مازندران می باشد آرزوی موفقیت نموده و به اقای هادی خنجری فرماندار سابق این شهرستان خداقوت می گوید .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 28 دي 1400
برای این مدیر مجرب و ارزشی آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به مردم آن خطه شهیدپرور دارم
mostafaesmailzadeh 28 دي 1400
الهم صل علی محمد وال محمد
جناب اقای دکتر میرزایی عزیز فرماندار سابق سیمرغ شما یک مرد انقلابی کف میدان بودی که به عنوان فرماندار سیمرغ درسال 91معرفی شدی برای سیمرغ با حضورتان در سیمرغ انقلاب کاری و اقتصادی ایجاد کردی حیف که دولت مردان نامرد در دولت بی تدبیر روحانی شما را از سیمرغ گرفتن و بمدت 8 سال برگشت کردی استانداری وقتی امروز خبر فرماندار شدن شما را در سایت شمال نیوز برای شهرخودتان بهشهر دیدم خیلی خوشحال و خرسند شدم از انتصاب مرد انقلابی و توانا و با کفایت و یک مرد واقعا میدانی و برش کاری قوی در بدنه وزارت کشور هستی مبارک باشد برای مردم شهید پرور بهشهر و خانواده محترمتان برادر شما مصطفی اسماعیل زاده خادم شهرستان سیمرغ
جانباز رمدان 28 دي 1400
برادر جانباز مهندس میرزایی با اروزی سربلندی برای شما از زحمات چند ساله حضرتعالی در فرمانداری شهر شهیدان کشوری (سیمرغ) که زبانزد مردم این خطه میباشد انشالله در پناه اقا امام عصر (عج) موفق باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.