.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر:
۳۵ دانش آموز کرونایی در رامسر شناسایی شد/ تعطیلی ۲ مدرسه
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر از شناسایی هشت مورد مثبت و ۲۷ مورد مشکوک به کرونا طی ۱۵ روز از حضوری شدن مدارس در شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا مبشری با اشاره به شناسایی هشت مورد مثبت و ۲۷ مورد مشکوک به کرونا طی ۱۵ روز اخیر در مدارس رامسر، از تشکیل تیم‌های پیشگیری و پاسخ سریع به اپیدمی کرونا در مدارس خبر داد.

مبشری با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین شبکه بهداشت و آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: جلسات متعددی با آموزش پرورش داشتیم و خوشبختانه اکثر مدارس با تقسیم بندی دانش آموزان و طرح‌های ابتکاری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت خوبی دارند.

وی افزود: اگر دانش آموزی واکسن نزده باشد در صورتی می‌تواند به مدرسه مراجعه کند که هفته‌ای دوبار تست pcr منفی داشته باشد.

مبشری با بیان اینکه در مهر و آبان ۲ مورد دانش‌آموز مبتلا به کرونا داشتیم، گفت: در دو هفته بازگشایی مدارس در آذرماه تاکنون ۲۷ مورد مشکوک و هشت مورد مثبت کرونا در بین دانش آموزان شناسایی کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های واکنش سریع برای پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس با مدیران مدارس همکاری دارند گفت: تاکنون ۲ مدرسه در اشکور و یک مدرسه در ساداتشهر تعطیل شده است./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.