.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گردهمایی ائمه جمعه مازندران؛
استاندار : تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی/ سند راهبردی مازندران عادلانه نیست
استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی استان گفت: گردش مدیران باید صورت گیرد و میانگین سنی مدیران را کاهش دهیم.
 استاندار : تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی/ سند راهبردی مازندران عادلانه نیست

به گزارش شمال نیوز، محمود حسینی پور بعدازظهر سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه مازندران از ائمه جمعه به عنوان کارگزاران معنوی و فرهنگی انقلاب یاد کرد و گفت: از ائمه جمعه در حوزه معنویت و فرهنگ باید بهره مند شویم زیرا این دو کلمه مانیفست حرکت فرهنگی و اعتقادی جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز خلائی در حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی مشاهده می‌شود برای آن است که جایگاه اصلی برای ائمه جمعه در سیستم‌های اجرایی قائل نشدیم و امیدواریم این خلاء را پر کنیم از این رو باید ساختار را اصلاح کنیم و نقش ائمه جمعه را از نقش توصیه‌ای و تشریفاتی به نقش اجرایی ارتقا دهیم و این نگاه باید در سراسر فرمانداری‌های شهرها اجرا شود.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که دنبال می‌کنیم این است که از تشکل‌های جوان خودجوش فرهنگی حمایت کنیم و این تشکل‌ها به نوعی باید با ائمه جمعه ارتباط داشته باشند به دلیل اینکه نیازمند هدایت و راهبری ائمه جمعه هستند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه امروز در سند راهبردی که برای استان ترسیم شده است متأسفانه عدالتی را شاهد نیستیم، گفت: رشدی که صورت گرفته متوازن نیست و عدالت برقرار نشده است و نیازمند نقشه و طرح آمایش جدید استان هستیم تا همه مؤلفه‌های امتیازی برای شهرستان‌های مختلف دیده شود.

حسینی پور با تاکید براینکه باید طرح توانمندسازی مدیریتی استان را طراحی کنیم، گفت: یکی از اشکالاتی که وجود دارد این است که در استان مقداری انسداد حضور جوانان نخبه در حوزه‌های مدیریتی داریم درحالی که گردش مدیران باید صورت پذیرد و میانگین سنی در استان را باید پایین بیاوریم.

وی ادامه داد: بنده ضمن احترام به گروه‌ها و جریانات مختلف اعلام می‌کنم ما بدهکار هیچ جریان و گروهی نیستیم و در انتخاب مدیران ساز و کاری را طراحی کردیم تا سلایق فردی در آن دخیل نباشد و باید برترین‌ها از نظر تقوا و روحیه جهادی و علمی را انتخاب کنیم.

و، افزود: تلاش ما این است که بتوانیم فرماندار و مسئولینی را انتخاب کنیم که بتوانند در جهت رفع مشکلات استان قدم بردارند به خصوص مشکلات اقتصادی استان که باید به رشد اقتصادی ۸ درصد در سال آینده که از سوی دولت برای استان مازندران در نظر گرفته شده است برسیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.559 seconds.