.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام سرپرست شرکت گاز استان ؛
۴۹ شهر مازندران در اقلیم سه تعرفه گاز قرار گرفته است / افزایش هزینه برای مشترکان پرمصرف
شمال نیوز : سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اقلیم بندی کشور از نظر تعرفه مصرف گاز گفت: ۴۹ شهر استان در اقلیم سه و ۱۱ شهر در اقلیم دو قرار گرفته است.
۴۹ شهر مازندران در اقلیم سه تعرفه گاز قرار گرفته است / افزایش هزینه برای مشترکان پرمصرف

به گزارش شمال نیوز، مقدم بیگلریان با اشاره به اعلام نرخ جدید گاز اظهار داشت: طبق آئین نامه اجرایی قانون بودجه از آذرماه تعرفه‌های جدید گاز اعمال می‌شود و این نرخ برای اصلاح مصرف انرژی و توزیع عادلانه آن اعمال شده است.

وی با اظهار اینکه مازندران در اقلیم یک تا سه قرار دارد گفت: دو شهر در اقلیم یک سرد، ۱۱ شهر در اقلیم دو و ۴۹ شهر در اقلیم سه قرار دارد و برای افرادی که دارای مصرف بهینه و مطلوب دارند، تعرفه‌ها تغییری نکرده اما محدوده مصرف در هر اقلیم متفاوت است.

وی تصریح کرد: کسانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند و به نوعی بدمصرف هستند باید هزینه‌های ناشی از بدمصرفی را نیز پرداخت کنند و اما برای افرادی که در سه پله اول قرار دارند و مصرفشان متعادل است، تغییر نرخی صورت نگرفته است.

بیلگریان با اظهار اینکه مازندران در انتهای خط انتقال گاز قرار دارند، گفت: تمام تلاش شرکت ملی گاز براین است که گاز مشترکان خانگی در مواقع بحرانی و پرمصرف قطع نشود و دغدغه‌ای در این بخش نداریم.

سرپرست شرکت گاز مازندران در عین حال از مشترکان خواست با مصرف بهینه ما را در تأمین انرژی پایدار یاری کنند و گفت: در مواقع بحرانی ناچاریم در بخش صنایع محدودیت‌هایی را ایجاد کنیم.

وی افزایش قیمت پلکانی گاز برای مشترکان پرمصرف را نوعی جریمه دانست و گفت: مشترکان پرمصرف برای پلکان چهارم به بعد باید هزینه‌های مضاعفی را برای نوع مصرف پرداخت کنند.

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.