.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت خارجی‌های استقلال و پرسپولیس
مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که درخواست و مستندات باشگاه استقلال به فدراسیون رسیده تا مشکل بازیکنان خارجی این تیم حل شود.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا رفیعی در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس و مشکل آنها برای بازی کردن گفت: درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس مشکل پرداخت بدهی آقای کالدرون بوده که پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته شده است.

وی ادامه داد: در صورت باز شدن پنجره، اگر پرسپولیس تقاضای ثبت قرارداد و صدور کارت آنها را مطالبه کند، برای جلوگیری از ماجرای طارمی و آسیب دیدن باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران، از فیفا استعلام خواهیم کرد. اگر مشکلی نداشته باشد و آنها اعلام کنند از جهت انتقال مبدأ به مقصد مانعی وجود و آثار تبعاتی نداشته باشد، این کار انجام خواهد شد.

مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ژستد و یامگا، بازیکنان خارجی استقلال و مشکلی که در بازی با گل‌گهر برای آنجا به وجود آمد، گفت: استقلال مدعی است به قوانین سازمان لیگ و فدراسیون احترام می‌گذارد. شرایطی هم پیش آمده که آنها اعلام کرده‌اند از نظر قانونی نمی‌توانند ضمانتنامه بانکی بگیرند و دریافت ضمانتنامه بانکی از مؤسسات مالی غیر بانکی نیز به دلیل اینکه بدون افتتاح حساب نمی‌تواند چنین اتفاقی رخ بدهد، امکان پذیر نیست. در حال بررسی این موضوع هستیم و باشگاه استقلال هم نامه جدیدی فرستاده است.

رفیعی در واکنش به این سؤال که گویا مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر هم پیش از این به فدراسیون فوتبال نامه زده بود که منعی برای ضمانتنامه بانکی وجود ندارد اما باشگاه به لحاظ قانونی نمی‌تواند ضمانتنامه بگیرد، خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال اعلام کرده به قوانین و مقررات احترام می‌گذارد و نیت آنها هم این بود که ضمانتنامه بانکی بگیرند، اما به مشکلات برخورد کرده است. وقتی به مشکلاتی برخورد کند که نتواند آن را حل کند، باید فکر دیگری کنیم. امروز نامه و مستندات باشگاه استقلال آمده و امیدوارم بتوانیم تصمیمی اتخاذ کنیم که مشکلات حل شود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.