.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر عباسی اعلام کرد :
کاهش ۹ درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۶۳ نفر براثر حوادث ناشی از کار طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش داشت.

 به گزارش شمال نیوز، علی عباسی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال ۶۳ نفر در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت، از این موارد ۴۶ نفر متأهل و مابقی مجرد هستند.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با ۳۲ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد، همچنین برق گرفتگی با ۱۶، جسم سخت با ۱۰ و سایر با ۵ در رتبه‌های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

وی ادامه داد: در هفت ماهه امسال بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با ۱۵ مورد در خرداد ماه و کمترین آن با ۶ مورد در مرداد ماه ثبت شده است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: طی این مدت شهرستان‌های ساری با ۱۰ فوتی، آمل با هفت و چالوس با شش مورد بیشترین و شهرستان‌های رامسر، فریدونکنار و میاندرود هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

عباسی تصریح کرد: در هفت ماهه امسال ۵۷۷ نفر شامل ۵۷۷ مرد و مابقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.