.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز خانگی خط قرمز شرکت گاز در فصل سرما
شرکت گاز در فصل سرما بخش خانگی و مراکز حیاتی را خط قرمز خود می‌داند.

به گزارش شمال نیوز، مقدم بیگلریان سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه جریان دایمی گاز در شبکه‌های خانگی و مراکز حیاتی خط قرمز شرکت گاز است، گفت: بخش های صنعتی و خدماتی آمادگی برای استفاده از سوخت‌های جایگزین را باید داشته باشند.

او همکاری صنایع و واحد‌های تجاری در این امر را مهم ارزیابی کرد و افزود: کارگروه انرژی شهریورماه امسال مصوب کرده است که مشترکان غیرخانگی نسبت به دوگانه سوز کردن تاسیسات خود اقدام کنند.

سرپرست شرکت گاز مازندران ادامه داد: صنایع کوچک به محتوای قرارداد‌های خود که هنگام دریافت اشتراک گاز امضا کرده و متعهد شده اند چهار ماه از سال سوخت جایگزین استفاده کنند پایبند باشند.

مقدم بیگلریان به آمادگی شرکت گاز برای حل مشکلات و کمبود‌های در بخش مصارف خانگی اشاره کرد و گفت: پیمانکاران در تمامی شهر‌ها و مناطق آماده بازدید از ساختمان‌ها هستند و مشترکان مشکلات خود را به شرکت گاز گزارش کنند.

سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه رگلاتور و کنتور به اندازه کافی در انبار‌های این شرکت موجود است، گفت: شرکت گاز در مناطقی که پیمانکار فعال ندارد از ظرفیت پیمانکاران مناطق و شهر‌های همجوار برای حل مشکلات مردم استفاده خواهد کرد.

او دست کاری خودسرانه کنتور را یکی از دغدغه‌های شرکت گاز اعلام کرد و گفت: افرادی که خودسرانه اقدام به دستکاری کنتور‌های گاز  بکنند مشمول جریمه خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.