.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواستار تحول و سازندگی هستیم
سخنی با استاندار جدید مازندران
سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید.
 سخنی با استاندار جدید مازندران

شمال نیوز: بهزاد پورمحمد /  آقای سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان بیست‌وچهارمین استاندار به مازندارن دیار علویان، دیار مردان و زنان پرتلاش، دیار دلاور مردان لشکر ۲۵ کربلا، قطب گردشکری و کشاورزی کشور، دیار جوانان و ورزشکاران بی‌ادعا، دیار مهربانی و مهمان نوازی با فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی خوش آمدی.

می‌گوییم خوش آمدی چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید.

خیلی از خواص استان و حتی عموم مردم شما را نمی‌شناسند. از طرفی این خوب است، چون امید داریم شما غرق در باند و باند بازی و سیاسی کاری نشوید و ملاک شما خدمت صادقانه و شایسته سالاری باشد. از طرفی بیم داریم که چون شناختی از ظرفیت‌های بالقوه استان ندارید به درستی قطار استان را نتوانید به سرمقصد هدف برسانید. ولی اصلا نگران نیستیم چون از جنس دولت خدمتگزار و دولت انقلابی و از جنس مردان میدان هستید و امید داریم مرد میدان و مرد عمل باشید تا مرد گفتار درمانی. حال چند توصیه از طرف مردم شریف استان به شما برادر بزرگوار؛

۱ ـ در انتخاب مدیران در تمامی سطوح انتخاب افرادی پاکدست، با برنامه، عملیاتی و مردان و زنانی که تفکر انقلابی دارند و سایسته سالاری ملاک‌تان باشد.

۲ ـ در توزیع مدیریت‌های ارشد استان علاوه بر توان فردی از ظرفیت‌های تمامی مناطق استان به عدالت استفاده شود.

۳ ـ با یک برنامه کوتاه‌مدت تمامی ظرفیت‌های استان شناسایی و برای تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل برنامه‌ریزی شده و برنامه‌ها نیز عملیاتی شود. نه اینکه برنامه‌ها فقط در کشوی میز مدیران‌تان جا خوش کند.

۴ ـ جوانان، کشاورزان و دامداران را در عمل حمایت کنید تا اثر حمایت شما برای این قشر ملموس باشد. جوانان ظرفیت‌های با ارزش استان هستند و کشاورزان ظرفیت‌های میدانی هر دو پر از درد هستند.
۵ ـ  نگذارید مردم در بروکراسی اداری خسته و نا امید از دولت شوند.

۶ ـ برای برخورد با فساد در تمامی سطوح اداری برنامه عملیاتی داشته باشید.

۷- سیستم نظارتی در استان در حد شعار و مانور است، ضرورت دارد این سیستم پویا و فعال باشد...مردم از گرانی‌های افسار گسیخته و عدم نظارت به شدت گلایه‌مند و عصبی هستند.

۸ ـ در برخی از فصول سال مازندران به کل کشور خدمت می‌دهد یعنی جمعیت شناور آن بالاست، ولی سهم مازندران از منابع کشور فقط بر اساس شاخص‌های جمعیتی و چند شاخص غیرواقعی است این یعنی ظلم به مازندران و مردمش.

۹ ـ تمرکز بر تقویت و توسعه اقتصاد دریایی، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد گردشگری و صنایع دستی مازندران نیاز به برنامه و پیگیری جدی دارد.

۱۰ ـ مدیریت سیل در مازندران نیازمند یک برنامه عملیاتی جامع و حمایت‌های ملی است. با منابع استانی نمی‌توان مشکل سیل در مازندران که یک مشکل ریشه‌ای است، به ویژه در مناطق جمعیتی را حل کرد.

۱۱ ـ گرانی، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان نیاز به یک برنامه عملیاتی و مدیریت آن نیازمند مردانی از جنس حاج قاسم سلیمانی است.

۱۲ ـ چند برنامه و طرح کلان تدوین و آن را اجرایی کنید تا با کارهای بزرگ و ماندگار، بزرگتر دیده شوید، نه با حرف‌های درشت و غیر واقعی. عصر عصر گفتار درمانی نیست، مردم مردان عمل می‌خواهند و بس.

۱۳ ـ مدیران و بزرگان را از دولت مرکزی و مجلس محترم دعوت کنید. نه برای تفریح بلکه برای کمک به رفع کم لطفی‌های دولت‌های قبل به این استان پر از درد. در بازدیدها دردها و مشکلات مردم را هم نشان دهید. نه اینکه سرسبزی مازندران، اقامت در ویلاهای لوکس و غذاهای متنوع مازندران سهم سفر آنها به این دیار پر درد شود.

۱۴ ـ هر چند توجه به رفع دغدغه‌های مرکز استان واجب است، ولی نباید مردم شرق و غرب مازندران فراموش شوند، بخش بزرگی از ظرفیت‌های مازندران در این مناطق متمرکز شده است. نگذارید این مکان‌ها تفرجگاه پایان هفته مدیران‌تان شود.

۱۵- در کوتاه مدت طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را تعیین و تکلیف کنید.یا تعطیل و یا با برنامه‌ریزی کاری کنید به ثمر بشیند و منافع آن نصیب همه شود.

این موارد تنها بیان برخی از واقعیت‌های نهان استان بود؛ ما و مردم نجیب و فهیم استان با شما و مدیران‌تان در طول مسیر خدمت خواهیم بود، امیدواریم مردم مازندران علاوه بر حضورتان، خدمات شما را نیز حس کنند. برای شما آرزوی خدمت صادقانه همچون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی برای این مردم بزرگ را داریم.

* فعال سیاسی و استاد دانشگاه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.502 seconds.