.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۴ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در بابل آزادسازی شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی ۳۴ هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی یکی از محلات شهرستان بابل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی آن شهرستان زمین‌های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و ساختمان‌های احداث شده در این زمین‌ها تخریب شد.

سردار میرزایی، تصریح کرد: در این عملیات با تخریب ۵۸ بنای غیر مجاز در زمین‌های مورد نظر ۳۴ هزار و ۸۰۰ متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط پرونده قضائی برای چهار نفر تشکیل و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.526 seconds.