.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها
نماینده ولی فقیه در مازندران آسیب شناسی و دلایل ناکارآمدی شورا و شهرداری و راهکارهای پیشگیری از فساد را در این نهاد مردمی ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر ساری با گرامیداشت هفته وحدت از اعضای شورا خواست تا از سرنوشت برخی پیشینیان عبرت گیرند و افزود: پایان عزتمندانه مسئله بسیار مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی باتاکید براینکه پایان عمر مدیریتی و خدمت باید عزتمندانه و آبرومندانه باشد، اظهار داشت: اعضای شورای شهر محصول انتخاب وگزینش شهروندان هستند و باید در خدمت به خلق و مردم و ساختن شهر تلاش کرد.

وی با عنوان اینکه هر یک از اعضای شورا در انتخابات شعارهایی درنظر گرفتند، اظهار داشت: نظارت بر شورا براساس شرح وظیفه و شعارها امری مهم به شمار می‌رود.

آیت الله لائینی آسیب شناسی شورا و شهرداری را لازم دانست و گفت: باید مشکلات فراروی شهرداری‌ها بررسی و دلایل نارضایتی تراشی و بروز روزنه‌های فساد و انحراف را پایش کرد.

امام جمعه ساری همچنین از اعضای شورای شهر خواست تا راهکارهای پیشگیری از فساد و انحراف را در شهرداری ارائه دهند و گفت: اقدامات و راهکارها برای پیشگیری از لغزش در شورا مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نگاه منفی مردم به برخی شوراها و شهرداری‌ها یادآور شد: سه هزار نیرو در شهرداری مازاد هستند و باید بررسی شود چه کسانی این نیروهای مازاد را به شهرداری تحمیل کردند.

وی تبعیت از قانون و مقررات را در کار شورایی و شهرداری لازم دانست و از اعضای شورای شهر ساری خواست تا به حق و حقوق یکدیگر احترام گذارند./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.