.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلهر: پرسپولیس اسیر تاکتیک الهلال شد
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی آمادگی کامل را نداشت، گفت: قهرمان لیگ ایران اسیر بازی و تاکتیک تیم الهلال شد.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با شکست برابر الهلال عربستان از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش از این تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز در مرحله یک‌هشتم و تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفته بودند.

«محمود کلهر» در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل الهلال گفت: آنچه که شب گذشته شاهد آن بودیم یک بی‌برنامگی در زمین مسابقه بود که به اذعان کادر فنی هیچ بار فنی نداشت. قهرمان ایران در این بازی اسیر تاکتیک الهلال شده بود و تیم عربستانی آنالیز خوبی از بازیکنان ایرانی داشت. آنان هم ساختار تیمی خوبی داشتند و هم بازیکنان آنان از موقعیت‌های به خوبی استفاده کردند.

وی در تحلیل دلایل باخت پرسپولیس نیز عنوان کرد: شاید الهلال با بازیکنان خارجی خود تیمی ترسناک به شمار می‌رفت اما نمی‌شود از آن به عنوان سد نفوذ ناپذیر یاد کرد. می‌توانستیم در این بازی بهتر باشیم. شاید اگر «مهدی عبدی» در خط حمله بود پرس از جلو انجام می‌شد دیگر بازیسازی تیم الهلال روان نبود. همچنین در برخی خطوط می‌شد از نفرات دیگر استفاده کرد تا شیوه بازی و جریان آن به گونه‌ای دیگر باشد.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به منع استخدام بازیکنان خارجی و زیان لیگ برتر ایران از این مساله تصریح کرد: شاید اگر بازیکنان خارجی در ترکیب تیم پرسپولیس بودند نتیجه متفاوت بود اما باید به کیفیت این بازیکنان نیز نگاه شود. تیم الهلال چه کسانی را استخدام کرده است و ما چه بازیکنی را به لیگ برتر فوتبال ایران می‌آوریم. تنها نام خارجی بازیکن، ملاک موفقیت نیست بلکه کیفیت یک بازیکن مهمتر از هر چیزی است.

کلهر با اشاره به سه دهه ناکامی ایران در رسیدن به قهرمانی در آسیا، اظهار داشت: تا زمانی که ساختار منظم و حرفه‌ای برای توسعه فوتبال نداشته باشیم انتظار قهرمانی کار راحتی نیست پرسپولیس در چند سال گذشته نتایج بسیار خوبی در ایران و آسیا کسب کرده  اما نتوانست به قهرمانی قاره برسد. برای قهرمانی باید بر روی پرورش استعدادها و تیم‌های پایه کار کرد. همچنین باید زیرساخت‌های فوتبالی تیم و مجموعه به روز باشد. تمام این عوامل یک تیم را در مسیر قهرمانی قاره کهن قرار خواهد داد.
منبع: ایرنا

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.