.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون آموزش و پرورش مازندران :
صدور مجور بازگشایی برای ۳۵۰۰ مدرسه مازندران / تعریف سازوکار‌های بازگشایی تدریجی
شمال نیوز : برای بیش از ۳۵۰۰ مدرسه مازندران مجوز‌های لازم برای بازگشایی حضوی، ترکیبی و مجازی صادر شده است.
صدور مجور بازگشایی برای ۳۵۰۰ مدرسه مازندران / تعریف سازوکار‌های بازگشایی تدریجی

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به سازوکار‌های تعریف شده برای بازگشایی تدریجی مدارس، گفت: بیش از ۳۸۰۰ مدرسه استان چک لیست‌های بهداشتی را تکمیل کرده و برای بیش از ۳۵۰۰ مدرسه استان نیز مجوز‌های لازم برای بازگشایی حضوی، ترکیبی و مجازی تاکنون صادر شده است.

 

او افزود: انتظار می‌رود تا باقیمانده مدارس نیز در سریعترین زمان ممکن چک لیست‌های مربوطه را تکمیل کنند.

 

دهقان از ثبت نام بالای نود درصدی دانش‌آموزان در مدارس متوسطه استان خبر داده و گفت: ۹۸.۹۷ درصد دانش‌آموزان متوسطه اول و ۹۵.۹۲ درصد دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوم استان در سامانه‌های مورد نظر ثبت نام شدند.

 

او با بیان اینکه پوشش حداکثری دانش‌آموزان از اولویت‌های این معاونت است، افزود: از جمله معدود استان‌هایی هستیم که در پوشش تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به قرار گرفتن در شرایط کرونایی، پیشرفت داشتیم. ولی در عین حال انتظار داریم تا در این زمینه عملکرد مطلوب تری داشته باشیم.

 

دهقان گفت: آموزش باکیفیت در راستای یادگیری بهتر دانش‌آموزان، از جمله مسائل مهی است که امسال مدنظر ما است. از این رو تجهیز هنرستان‌ها و برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی را در دستور کار قرار داده ایم.

 

او از استقرار سه دبیرخانه مهم کشوری در حوزه معاونت آموزشی در استان مازندران خبر داده و افزود: دبیرخانه کشوری کیفیت بخشی به فرایند هدایت تحصیلی متوسطه اول، دبیرخانه کشوری رشته مدیریت خانواده و دبیرخانه کشوری سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های فنی و حرفه‌ای به استان مازندران واگذار شده که نشانگر شایستگی نیرو‌های انسانی حوزه معاونت آموزشی اداره کل و اعتماد وزارتخانه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.