.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی ۵۳۰۰ میلیارد ریالی بیمه و مالیاتی شهرداری ساری
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با اشاره به بدهی پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی به تامین اجتماعی و دارایی گفت: هزار میلیارد ریال از این بدهی بخشوده شده است.

به گزارش شمال نیوز،  کیا علیزاده گفت: بدهی چهار هزار میلیارد ریالی شهرداری به تأمین اجتماعی، محصول پرداخت ناقص حق بیمه کارکنان شهرداری در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ است که با پیگیری‌های مستمر در راستای استفاده از بخشودگی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی تأمین اجتماعی، شهرداری ساری به قید اجبار، برای پرداخت سه هزار میلیارد ریال باقی مانده با تقسیط ماهانه ۸۰ میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر تقسیط ۸۰ میلیارد ریالی بابت این بدهی که از گذشته به امروزِ شهرداری ساری رسیده است، برای بروزرسانی کامل بیمه کارکنان، ماهانه ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود که مجموع این پرداختی‌ها ۱۸۰ میلیارد ریال در هر ماه است.

علیزاده گفت: با بروزرسانی پرداختی حق بیمه تأمین اجتماعی، دفترچه‌های درمانی که در این روزهای سخت کرونا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همکاران و مجموعه مدیریت شهری است، فعال شده و همچنین پرداختی بازنشستگی کارکنان شهرداری ساری نیز در سریع‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این، هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بدهی قبلی به اداره امور مالیاتی هم وجود دارد که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.