.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات به مازندران ابلاغ شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان اعتبارات ابلاغ شده را تاکنون دو هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

 به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی راد ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان اعتبارات به استان ابلاغ شده است، افزود: تاکنون ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبارات نقدی تخصیص داده شده است.

وی افزود: در حوزه اعتبارات استانی ۶۷ درصد ۹۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است و اعتبارات طرح‌های استانی ویژه ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد و ۷۱ درصد آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در بخش ردیف‌ها نیز شامل طرح‌های اشتغال زا، صندوق توسعه ملی و غیره ۳۲۷ میلیارد تومان و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب سفر دوم رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص یافته است.

غلامی راد سرجمع اعتبارات را به استان هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: ۲۸ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه هنوز دستگاه‌های اجرایی اطلاعات کامل طرح‌ها را در سامانه نظارت وارد نکردند، گفت: تاکنون ۴۳ درصد پروژه‌ها در سامانه نظارت وارد شده است.

وی ادامه داد: نظام تخصیص بودجه در حال حاضر بیشتر اسنادی است از این رو لزوم ثبت اطلاعات پروزه ها در سامانه نظارت الزامی است.

وی به پروژه آبرسانی دراسله اشاره و اضافه کرد: این طرح به شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی آبرسانی می‌کند و تاکنون ساخت تصفیه خانه، مخزن و غیره صورت گرفته است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد./مهر

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.818 seconds.