.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هراس نداشتن از ایجاد تغییر و تحول در آموزش و پرورش
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:از تغییر و تحول در آموزش و پرورش هراسی نداشته باشیم و خودمان به استقبال این تغییر و تحول برویم.

به گزارش شمال نیوز، حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: هدف نهایی آموزش و پرورش این است که بتوانیم تغییر ایجاد کنیم، بنابراین از تغییر و تحول در آموزش و پرورش هراسی نداشته و خودمان به استقبال این تغییر و تحول برویم.

او افزود: شیوع کرونا، شکل خاصی از آموزش مجازی را ایجاد کرده که پیش از آن سابقه نداشت و من تاز معلمان و دانش‌آموزان که در این فَضا خوش درخشیدند و صاحب تجربه‌ای ارزشمند در این حوزه شدند تشکر می کنم.

معاون استاندار مازندران در ادامه به تقویت حس پرسش‌گری و توانایی شنیدن پاسخ در میان دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: در نظام آموزشی باید به سمت فعالیت‌های گروهی رفته و فراموش نکنیم که رقابت خوب است، اما همکاری در آموزش و پرورش در میان دانش‌آموزان بهتر از رقابت است.

آینده سرزمین ما از آموزش و پرورش و ماه مهر ساخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم با بیان اینکه آینده سرزمین ما از آموزش و پرورش و ماه مهر ساخته می‌شود، گفت: بدلیل شرایط خاص برای بازگشایی چند اصل را از جمله سلامتی معلمان و دانش‌آموزان، اقناع سازی خانواده‌ها ، بازگشایی تدریجی مدارس و بعدی عدالت آموزشی را در نظر گرفته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در خصوص برگزاری کلاس نیز گفت: بازگشایی مدارس کم دانش‌آموز در مناطق روستایی و حاشیه‌ای با رعایت همه شیوه نامه‌ها حضوری است و بعد از ماه مهر نیز کلاس‌ها به صورت تدریجی از مجازی به حضوری تغییر خواهند کرد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.241 seconds.