.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران:
انباشت نیروی انسانی در شهرداری‌های بزرگ مازندران نگران کننده است
شمال نیوز: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اعلام این که شهرداری بزرگ استان به انبار نیروی انسانی تبدیل شده اند ، گفت : انباشت نیروی انسانی و دغدغه پرداخت حقوق کارکنان و مسائل مالی شهرداری‌های بزرگ در استان مازندران جدی و نگران کننده است.
  انباشت نیروی انسانی در شهرداری‌های بزرگ مازندران نگران کننده است

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، محمد محمدی تاکامی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران در ساری افزود: در حال حاضر اولویت شهرداری‌های بزرگ مازندران، پرداخت حقوق نیروی های انسانی و اولویت بعدی آنان اجرای طرح های عمرانی است.

وی توضیح داد : انباشت نیروی انسانی شرکتی در شهرداری های مازندران به یک چالش تبدیل شده و در نامه نگاری هایی که با شهرداران انجام دادیم تاکید شد که اولویت هزینه کرد منابع مالی در شهرداری ها ، پرداخت حقوق باشد و شهرداران قبل از اجرای هر طرح عمرانی در وهله اول به مسایل مالی نیروی انسانی زیرمجموعه خود رسیدگی کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران کمبود درآمد شهرداری ها ناشی از شیوع کرونا را مهم ترین آسیب به این مجموعه دانست و گفت که پس از شیوع کرونا دخل و خرج شهرداری های استان از تعادل خارج و مشکلات انباشت شده است.

وی توضیح داد : شهرداری ها پیش از  شیوع کرونا باتوجه به درآمد مناسب برای اجرای طرح های عمرانی نیروهایی در قالب شرکتی جذب کردند که در زمان حاضر به دلیل مشکلات مالی ناشی از کاهش درآمد ، در پرداخت حقوقشان با مشکل مواجه شده اند.

محمدی تاکامی ممنوعیت شهرداری ها در تعدیل نیروی انسانی را هم تشدید کننده مشکلات مالی دانست و گفت : شهرداری های استان حق تعدیل نیروی انسانی را ندارند و به دلیل فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی باید حامی کارکنان شهرداری ها باشیم و برای پرداخت بموقع حقوق این افراد تلاش شود.

وی در باره مشکلات نیروهای جامعه ایثارگری در شهرداری ها هم توضیح داد : در تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران نیروی قراردادی به رسمی در شهرداری های استان مشکلی وجود ندارد ، اما در تبدیل کارکنان شرکتی به رسمی به دلیل نبود شماره و جایگا پستی محدودیت هایی وجود دارد که برای رفع این مشکلات در تلاش هستیم.

او افزود : تعداد نیروهای شرکتی جامعه ایثارگران به نسبت جایگاه و پست سازمانی در شهرداری ها همخوانی وجود ندارد و در شهرداری های بزرگ مانند ساری و بابل این مشکلات بسیار قابل توجه تر است چون به ازای ۷۰ پست خالی در یکی از شهرداری های استان ۷۰۰ نیروی انسانی شرکتی وجود دارد که با این شرایط اجرای برنامه تبدیل وضعیت با مشکلاتی مواجه می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت : متاسفانه در چهار سال گذشته حتی یک پست سازمانی در شهرداری های استان اضافه نشد و از طریق جا به جایی نیروها تلاش کردیم وضعیت نیروی انسانی در شهرداری ها را سامان دهیم.

در این نشست که به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران برگزار شد ، نمایندگان دستگاه های اجرایی و ادارات گزارشی از عملکرد ۶ ماهه و مسایل و مشکلات مرتبط با حوزه ایثارگران به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی ارائه کردند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.