.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.
 «جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی

شمال نیوز: -عقیل امامی| هشتمین سالگرد درگذشت همکار رسانه‌ای و پرتلاش سنگر اطلاع رسانی مرحوم جابر معافی مجالی است تا با نگرش عمیق تر به زوایای شخصیتی و اخلاقی آن مرحوم به روح ملکوتی آن سفرکرده ادای احترام کرد.

"جابر معافی" که سال‌های پر مرارت خبرنگاری را از روزنامه رسالت آغاز و تا سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران را با موفقیت طی کرد، همواره در بین همکاران رسانه‌ای و نیز مدیران اجرایی و مخاطبان پرشمارش بعنوان چهره‌ای اخلاق‌مدار و حرفه‌ای شناخته می‌شد و هیچ‌گاه حاضر نبود بخاطر تیتر یک شدن خبرش، مرزهای اخلاقی و حرفه‌ای را مخدوش کند و این خصیصه بیاد ماندنی‌ترین جلوه‌ای است که از ابعاد شخصیتی آن‌مرحوم  بدرستی در اذهان نقش بسته است.

جابر در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی یک دغدغه و نگرانی ستودنی داشت و آن هجمه فرهنگی غرب و چگونگی مواجه جامعه با آسیب‌های آن بود و در اثنای کار حرفه‌ای این مهم را همواره در دستور کار داشت و به گواه همکاران دلسوز این عرصه، زندگی مومنانه‌ای را تجربه کرد و کار و زندگی او عرصه جهاد و اهتمام برای بالندگی در اعتلای مفاهیم ارزشی و معنوی بود.

با مرور دوباره به محتوای اخبار منتشره از سوی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران این نکته جلوه بیشتری دارد که در مقایسه با رسانه‌های موازی، فارس مازندران هیچگاه اخباری منتشر نکرد که نیاز به تکذیب و توضیح داشته باشد و این مقوله سلامت کار رسانه‌ای این چهره ماندگار رسانه‌ای استانی و کشوری را بهتر به تصویر می‌کشد.

فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد.

آری؛ براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.656 seconds.