.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سامانه ثبت‌نام واکسن دانش‌آموزی راه‌اندازی شد / مشکل کمبود معلم نداریم
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سامانه ثبت نام واکسن دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان کلاس دوازدهم راه‌اندازی شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه واکسیناسیون برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم باز شده و ثبت نام انجام می‌شود.

وی در ارتباط با مشکل نیروی انسانی در آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: در سال جاری کمترین چالش را داریم و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای جذب نیروهای خرید خدمات، حق التدریس، نیروهای سوادآموزی و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران تعداد فرهنگیان بازنشسته سال جاری را چهار هزار و ۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: همکاری با تعداد نیروها استمرار دارد.

وی درباره اقدامات اداره‌کل برای بازگشائی مدارس، گفت: حدود ۲۰ ماه دانش آموزان ما به صورت مجازی در حال آموزش هستند رویکرد جهانی برای بازگشت دانش آموزان در دستور کار است.

دهقان با اشاره به اقدامات انجام شده برای واکسیناسیون معلمان، افزود: معتقد هستیم تا در زمینه سلامت مطمئن نشویم، اقدام خاصی انجام نمی‌شود اما دستورالعمل‌های بازگشائی در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره تعداد نیازمندی‌های معلمان استان مازندران، گفت: در پنج سال آینده تعداد زیادی از معلمان از جرگه آموزشی خارج می‌شوند، مراکز آموزشی آموزش و پرورش برنامه‌های آموزشی را در دستور کار دارد و کمبودها را تلاش می‌کند به صورت حق‌التدریس جبران کند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه کلاس‌های زیر ۱۵ دانش آموز در مناطق روستایی و عشایری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی قرار است که فعالیت داشته باشند، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها مجری وزارتخانه هستند و تصمیمات وزارتخانه متاثر از ستاد ملی کرونا است.

وی در ارتباط با ابزارهای آموزش و عدالت دیجیتالی،گفت: این سازمان عملکرد درخشانی به همراه استان خوزستان داشته و ۴۰ هزار دستگاه در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

دهقان خاطرنشان کرد: در سال جاری پویش همکلاسی مهربان را راه اندازی کردیم و شرایط را برای دریافت همه دانش آموزان فراهم کنیم.

وی در اتباط با زیرساخت‌های آموزشی در استان مازندران، گفت: ۱۳۶ پروژه در دست اجرا است و مقرر شد که ۳۱ پروژه را تا مهرماه در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران از افزایش تعداد دانش آموزان در سطح استان خبر داد و گفت: برآورد ما برگزاری زنگ مهر با بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز است./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.