.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شریعتی: منطقه آزاد با واردات ماشین شاسی بلند مغایر است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه منطقه آزاد به معنای واردات ماشین شاسی بلند نیست، گفت: رشد قیمت ها از جمله پیامدهای طرح منطقه آزاد در استان بوده است.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی پیش ازظهر سه شنبه در نشست بسیج دانشجویی مازندران ب ا اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی در حوزه قراردادهای بین المللی است، اظهار داشت: متأسفانه در برخی موارد قراردادهای استانداردی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مجلس وزیر سابق نفت را فراخوانده است، افزود: مجلس از دستگاه‌ها و اشخاص مطالبه گری می‌کند و اصل ۹۰ وظیفه مطالبه گری دارد.

وی با عنوان اینکه مردم تصوری از منطقه آزاد دارند، افزود: این درحالی که منطقه آزاد دارای محدوده خاصی است ولی مردم تصور می‌کنند می‌توانند به راحتی کالا و خودرو بیاورند و معامله کنند.

شریعتی با اظهار اینکه منطقه آزاد تصویب شده در استان بسیار محدود است و پشت فنس‌های منطقه امیرآباد، آزاد محسوب نمی‌شود، گفت: منطقه امیرآباد جزو منطقه ویژه اقتصادی بود که به آزاد تبدیل شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: منطقه آزاد سبب ایجاد بار روانی در ذهن مردم و سبب متضررشدن اهالی منطقه می‌شود و سال ۹۸ که منطقه آزاد اعلام شد، شاهد رشد قیمت‌ها شدیم.

وی یادآور شد: هرچند سودی بر عملکرد منطقه آزاد مترتب است و در حال حاضر ایرادهای شورای نگهبان بر لایحه منطقه آزاد استان رفع شده است.

وی واردات محور را از جمله اشکالات مناطق آزاد بیان کرد و گفت: برای عامه مردم اگر روشن شود منطقه آزاد به معنای ورود ماشین شاسی بلند نیست، عطایش را به لقایش خواهند بخشید.

شریعتی یادآور شد: هرچند شورای نگهبان ایراداتی را بر سه لکه ایجاد شده منطقه آزاد استان ایرادی وارد کرده است اما امیدواریم این مسئله رفع شود./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.113 seconds.