.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید محکومیت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی
جریمه سنگین محمود فکری؛ عاقبت ترک نساجی مازندران+اولین واکنش فکری
شمال نیوز : کمیته استیناف تایید کرده محمود فکری بخاطر قراردادی که در روز هفتم اسفندماه ۹۸ با باشگاه نساجی مازندران امضاء کرده بود، نمی‌توانست به‌صورت یک‌طرفه راهی استقلال شود و به همین دلیل این سرمربی باید این مبلغ سنگین را به نساجی پرداخت کند.
جریمه سنگین محمود فکری؛ عاقبت ترک نساجی مازندران+اولین واکنش فکری

به گزارش شمال نیوز به نقل ازورزش سه، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست سرمربی سابق نساجی برای کاهش یا لغو محکومیت مالی‌اش را رد کرد.

محمود فکری در شرایطی روز چهاردهم مهرماه ۹۹ تصمیم به جدایی ناگهانی از نساجی مازندران و حضور روی نیمکت استقلال تهران گرفت که با باشگاه قائم‌شهری قرارداد داشت و همین امر موجب شد تا مدیران نساجی نسبت به این موضوع معترض شوند و برای شکایت از او اقدام کنند.

بگو مگوهای مدیران نساجی با محمود فکری تا چند هفته ادامه داشت و این سرمربی در رسانه‌ها عنوان کرد بند جدایی از تیم سابق خود و حضور در استقلال را داشته، اما این درخواست او توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رد شد.


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو ماه پس از اینکه فکری هدایت استقلال را برعهده گرفت، این سرمربی را به‌دلیل جدایی غیرموجه و فسخ یک‌طرفه قراردادش با نساجی به مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت فسخ و ۲۵۰ میلیون تومان بخاطر دریافت مبلغ در زمان قرارداد محکوم کرده بود که این حکم با اعتراض فکری مواجه شد.

فکری طی ماه‌های اخیر پیگیر این موضوع بود تا جریمه او کاهش پیدا کند یا رد شود، اما کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نیز حکم کمیته انضباطی را تایید و اعلام کرد محمود فکری باید ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به باشگاه نساجی مازندران پرداخت کند.

کمیته استیناف تایید کرده محمود فکری بخاطر قراردادی که در روز هفتم اسفندماه ۹۸ با باشگاه نساجی مازندران امضاء کرده بود، نمی‌توانست به‌صورت یک‌طرفه راهی استقلال شود و به همین دلیل این سرمربی باید این مبلغ سنگین را به نساجی پرداخت کند.

 

اولین واکنش فکری ....

  سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال نسبت به تأیید محکومیتش توسط کمیته استیناف واکنش نشان داد.

به گزارش شمال نیوز، محمود فکری در خصوص تأیید حکم محکومتیش توسط کمیته استیناف اظهار داشت: انتظار داشتم این کمیته خیلی موشکافانه همه چیز را مورد تحلیل قرار بدهد. به هر حال قاضی وقتی یک پرونده را در اختیار می‌گیرد باید همه چیز را لحاظ کند تا به کسی ظلم صورت نگیرد.

 وی افزود: آن زمان که با باشگاه نساجی قرارداد بستم نباید اعتماد می‌کردم و جریمه امروز هم حاصل اعتماد است. البته این درس خوبی برای من شد و از این اتفاق تجربه کسب کردم که وقتی می‌خواهم قراردادی را امضا کنم تا آخرین کلمه آن را مطالعه کنم حالا هم دندمان نرم باید تا ریال آخر پول را بدهیم و فکر می‌کنم باید خانه‌ام را بفروشم چون ماشینم آنقدرها قیمت ندارد که بتوانم جریمه کمیته استیناف را بدهم.

سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: زمانی که از نساجی قصد پیوستن به استقلال را داشتم اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه مثل آقایان خلیل‌زاده، نظری و مددی حاضر بودند ۲ میلیارد از پول رضایت‌نامه من را پرداخت کنند. حتی در جلسه‌ای سه نفره با آنها توافق کردیم که این اتفاق بیفتد. قرار شد اگر باشگاه نساجی این عدد را پذیرفت استقلال ۲ میلیارد را پرداخت کند.

فکری خاطرنشان کرد: مسئولان نساجی آن زمان بحث دریافت هفت میلیارد را مطرح کردند و به همین دلیل کار به شکایت کشید و پرونده به زمان خورد. حالا هم از جمع سه نفره هیأت مدیره استقلال دو نفر جدا شده‌اند و یک نفر هنوز در باشگاه حضور دارد. باید ببینیم آقای مددی که آن زمان قبول کرده بود ۲ میلیارد از پول رضایت‌نامه من را بدهد حالا این عدد را پرداخت می‌کند یا اینکه من مجبور می‌شوم خانه‌ام را بفروشم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.