.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور دکتر وحیدی ، وزیر کشور ؛
معارفه دکتر شفقت به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور + عکس
شمال نیوز : سردار وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، ضمن تشکر از زحمات جواد ناصریان معاون پیشین وزارت کشور، دکتر ابوطالب شفقت را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور معرفی کرد ....
معارفه دکتر شفقت به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور + عکس

شمال نیوز :همانطور که دو هفته پیش « شمال نیوز » از انتصاب دکتر ابوطالب شفقت به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور خبر داده بود ، ورز گذشته آئین معارفه در وزارت کشور برگزار شد .


به گزارش شمال نیوز، سردار وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، ضمن تشکر از زحمات جواد ناصریان معاون پیشین وزارت کشور، دکتر ابوطالب شفقت را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور معرفی کرد.

استاندار  اسبق مازندران معاون وزیر کشور شد

متن کامل وزیر کشور خطاب به دکتر شفقت حکم بدین شرح است:   بسمه تعالی   جناب آقای ابوطالب شفقت   سلام علیکم   با عنایت به مراتب تعهد، درایت و شایستگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب می نمایم.   ساماندهی و چابک سازی نیروی انسانی، پیگیری امور مربوط به ساختار سازمانی وزارت متبوع و استانداریها، رسیدگی به امور بودجه ای در جهت تخصیص و جذب به موقع اعتبارات، سعی در جهت استقرار چرخه مدیریت بهره وری و نظام مدیریت کیفیت در ستاد وزارت کشور و استانداریها، کاهش هزینه های غیرضرور و صرفه جویی و اعمال مراقبت های لازم برای حفظ و نگهداری اموال و ابنیه از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانونمداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نمایید.   توفیقات روزافزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاستهای دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.