.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.
ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب

انصاف نيوز نوشت: «حسن روحاني، رئيس‌جمهور پيشين ايران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ اين سوالي است که در چند مقطع زماني به ويژه در دولت دوم روحاني مطرح شد.

به‌گزارش انصاف نيوز، رئيس‌ دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم در نشست خبري خود در بهمن ۹۸، حداقل دو نوبت استعفاي خود را تاييد کرده بود.

حسن روحاني در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينکه «مدتي است شايعاتي درباره‌ي استعفاي شما مطرح مي‌شود،  پاسخ شما به اين شايعات چيست؟»، گفته بود: «ماه‌هاي اوليه که انتخابات برگزار شد، موضوعي به دلايلي در ذهن من بود و خدمت رهبري بيان کردم که دولت آمده است و مي‌خواهد کار کند، اما شما اگر به هر دليلي فکر مي‌کنيد فرد يا دولت ديگري بهتر مي‌تواند خدمت کند، من آماده‌ام که کنار بروم. ايشان به شدت اين موضوع را رد کردند و گفتند من دلم مي‌خواهد شما تا آخرين لحظه به خدمت خود ادامه دهيد و من از دولت حمايت مي‌کنم».

روحاني درباره‌ي دومين استعفاي خود نيز بدون اعلام زمان اين استعفا گفت: «من به دلايلي خدمت رهبري رفتم و مسئله‌ي استعفا را مطرح کردم، ايشان گفتند من اجازه نمي‌دهم دولت حتي يک ساعت زودتر به کار خود پايان دهد».

در سال‌هاي اخير شنيده‌هاي غيررسمي و تاييدنشده‌ي ديگري نيز درباره‌ي استعفاي روحاني و يا تهديد او به اين اقدام مطرح شده است. از جمله اينکه رئيس‌جمهور سابق چند ماه پس از حوادث دي‌ماه ۹۶ و همينطور در دي‌ماه ۹۸ در ماجراي سقوط هواپيماي اوکرايني و همچنين در واکنش به مخالفت‌ها با مذاکره‌ي مستقيم با آمريکا استعفا و يا تهديد به استعفا کرده بود.

حسام‌الدين آشنا، مشاور رئيس‌جمهور در دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم درباره‌ي شنيده‌ها پيرامون استعفاي روحاني و تکذيب اين شنيده‌ها از سوي خبرگزاري فارس در دي‌ماه ۹۸ به انصاف نيوز گفته بود: «متاسفانه ما به اطلاعاتي که خبرگزاري فارس دارد دسترسي نداريم».

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.816 seconds.