.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنرنمایی دلالان مرغ در سکوت مرغ فروشان
دلالان مرغ و تخم مرغ بازار را قبضه کردند و واحد‌های صنفی نیز از معرفی آنان به دستگاه‌های نظارتی خودداری می‌کنند

به گزارش شمال نیوز،   سید مسیب موسوی سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران با بیان اینکه متاسفانه واحد‌های صنفی مرغ و تخم مرغ ، بجای کشتارگاه از دلالان و وسودجویان خریداری می‌کنند، گفت: این واحد‌ها معمولا مرغ را بالاتر از قیمت مصوب از دلالان خریداری و با سود کم در بازار عرضه می‌کنند که سبب نامتعارف شدن قیمت‌ها می‌شود.

او افزود: این سازمان بار‌ها از واحد‌های صنفی خواست از خرید مرغ از دلالان خودداری و اسامی آن‌ها را اعلام کنند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

موسوی با بیان اینکه جمع کردن بساط دلالان مرغ و بازگرداندن آرامش به بازار نیاز به همراهی مرغ فروشان دارد، ادامه داد: وقتی اصناف مرغ مورد نیاز خود را از مبادی قانونی دریافت کنند دست دلالان کوتاه و آن‌ها ناچار می‌شوند مرغ را با قیمت مصوب عرضه کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران، افزود: متاسفانه واحد‌های صنفی از معرفی این دلالان خودداری می‌کنند و معتقد هستند اگر اسامی آن‌ها اعلام شود دیگر به آن‌ها مرغ یا تخم مرغ نمی‌دهند.

او افزود: برخی دلالان اجازه ارتباط واحد‌های صنفی با کشتارگاه‌ها را نمی‌دهند تا مرغ فروشان ناچار شوند مرغ را با قیمت بالاتر از نرخ مصوب از آن‌ها خریداری کنند.

او جریمه واحد‌های صنفی و کشتارگاه‌های متخلف را راهکار فعلی اعلام کرد و گفت: واحد‌های صنفی و کشتارگاه‌های مرغ متخلف بیش از ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند، اما قیمت‌ها کاهش پیدا نمی‌کند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران حلقه آخراین زنجیره را خریداران دانست و گفت: مردم نیز نباید مرغ را گران‌تر از نرخ مصوب بخرند و اگر تخلفی دیدند به سامانه ۱۲۴ معرفی کنند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.